Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla

Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla

42,98 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 42,98 zł

Przejrzeliśmy bazę sklepów on-line w bazie danych Docero aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla Grzegorz Kosson z kategorii audiobooki kupisz w cenie 42,98 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 42,98 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788363566517
  • Grzegorz Kosson
  • Wydawnictwo Słowa i Myśli
  • 228
  • 2013

Opis Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla

najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK "Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla firmy" to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same firmy, ich sukcesy są tu najważniejsze. Znaczne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. "Podaj dalej..." sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy fason wypowiedzi autora powoduje, że przedstawione narzędzia traktujemy jako komponent fabuły większej opowieści... Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, aby przedzierając się poprzez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, lecz nagroda - zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna. Ilustracje: Andru Sokol - - - - - - - - - - - - - - Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. Kolejne jej strony to jednak nie tylko pogłębiona analiza przypadków, usystematyzowana wiedza na temat wybranych "narzędzi" storytelling'owego warsztatu czy przykłady skutecznych kampanii komunikacyjnych. "Podaj dalej" to na dodatek propozycja pewnej filozofii marketingu - wzbogacenie producenta i dodanie jej kolejnego wymiaru poza "osobowością" czy "charakterem" - obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym. Marek Staniszewski - Prezes Fundacji Homo Inquietus, współzałożyciel Stowarzyszenia "Marketing 4 Business" Na rynku jest sporo narzędziowych książek o storytellingu. Książka Grzegorza jest inna - głębsza, ciekawa, odwołująca się do wielu podejść i koncepcji. Nikt się nie zawiedzie: ani marketingowiec, ani filozof. Jacek Pogorzelski - strateg producenta i doświadczenia klienta, PrimeCode (...) są dwie szkoły storytellingu - techniczna i idealistyczna. Pierwsza jest retoryczna - druga aksjologiczna. Grzegorz Kosson uprawia tę drugą. Z pasją i zamiłowaniem pobrzękuje kluczami prawdziwej wiedzy o prawdziwych wartościach. (...) Książka Grzegorza Kossona o storytellingu opowiada storytellingowo. Jest jego spontaniczną manifestacją: uczy go przez przykład nie wykład. Storytelling Kossona jest antidotum na ściemę. Kosson pokazuje, iż nie ma opowiadania bez działania i... Działania bez opowiadania. Mariusz Przybył - ekspert w dziedzinie budowania marki firm i towarów, Prezes Zarządu BNA, dwukrotny juror polskiej edycji Effie. Jest to książka dla tych, którzy wierzą, że robiąc z pasją najzwyklejszą rzecz można dać innym coś niezwykłego. Jeśli chcesz, szanowny czytelniku, znaleźć swoją drogę, a potem umieć pociągnąć innych za sobą poprzez korzystnie opowiedzianą opowieść, najpierw przeczytaj tę książkę. Michał Kociankowski - badacz rynku i strategii komunikacji. Kierownik pracowni badań i rozwiązań Synergion. Przewodniczący Rady Programowej Szkoły Badań Rynku PTBRiO Grzegorz Kosson demonstruje na polskiej scenie marketingowe swoistą nowość. Mianowicie to, iż nad psychologią jest coś jeszcze ponad, co ma na nią wpływ. Tym czymś jest kultura i kulturowe mechanizmy funkcjonowania społecznego oraz jednostkowego. Pojęcia mitu, archetypu, narracji, głębokich symbolicznych znaczeń, tak znane kulturoznawcom i tak oczywiste w swojej sile kształtowania ludzkiego życia i wszystkich jego przejawów, w końcu są docenione także na płaszczyźnie marketingu. (...) Paulina Perka - trener, wykładowca, arteterapeuta Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? Jak zbudować markę niezwykłą i inspirującą? Ta książka jest odpowiedzią na te pytania. Przedstawia, że opowieści w życiu każdego człowiek odgrywają ogromną rolę, że od lat są skutecznym sposobem komunikacji. Odwołują się do świata powszechnych wyobrażeń, angażują emocje i zmysły, oddziałują na ludzi w sposób aktywny, inspirując do podejmowania prędkich decyzji. To absolutny must have dla marketerów, którzy chcą, by ich marki zachwycały i pociągały, zyskiwały rzesze entuzjastów i tysiące miłośników, będąc przekonującymi i skutecznymi. Maciej Łaski - PRomocjusz, pasjonat i specjalista komunikacji marketingowej. Dyrektor Biura Promocji w łódzkim Urzędzie Marszałkowskim To kunsztowna intelektualnie, daleka od poradników biznesowych i podręczników pozycja, w której Autor łączy wieloletnie doświadczenie pracy z markami z szeroką gamą odniesień do filmu, literatury, filozofii i religii. "Podaj dalej" to nieprzeciętna lektura dla tych, którzy do marek podchodzą z pasją i wyobraźnią, postrzegając je nie tylko jako instrument generowania zysku,zwykle jako fenomen społeczny i kulturowy, nośnik wartości, które mogą zmieniać świat na lepsze. Dr Marta Hereźniak - Uniwersytet Łódzki, autorka "firma Narodowa. Jak skutecznie stwarzać wizerunek i reputację kraju" Opowieść jest kompasem, który w potrzebie wyznacza ponownie utracony, a wytyczony wcześniej kierunek. "Podaj dalej" prezentuje jak kompas skonstruować i efektywnie z niego korzystać. Firmy, które odniosły spektakularny sukces, zawładnęły masową wyobraźnią - opanowały sztukę opowieści, kunszt zarażaniem ideą odbiorcy. Wpisały się w tkankę współczesnej kultury stając się jej trwałym, silnie oddziałującym i niezbywalnym elementem. "Podaj dalej" ukazuje krok po kroku jak producenta opowiedzieć, tak aby stała się żywą częścią świata swych słuchaczy. Tomek Jakubowski - badacz, semantyk i semiotyk w jednym, partner zarządzający w firmie zajmującej się analizą wpływu znaczeń znaków i symboli na komunikację marketingową

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788363566517
Autor Grzegorz Kosson
Wydawnictwo Wydawnictwo Słowa i Myśli
Ilość stron 228
Rok wydania 2013
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 42,98 zł
Najwyższa cena 42,98 zł
W bazie od 28.03.2017
Data aktualizacji 04.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala użytkownikowi na porównanie wartości produktu na przestrzeni czasu.

Na chwilę obecną nie posiadamy danych archiwalnych cenowych dla produktu Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla nas bardzo ważna! Wyślij swoją recenzję tego produktu.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Do kwot wyświetlonych na poniższej liście dla Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla Grzegorz Kosson nie wliczono ewentualnych kosztów wysyłki. Przed wyborem sklepu, zorientuj się w reputacji sklepu i nie zapomnij o możliwości ujawnienia innych kosztów. Aktualizacja katalogu propozycji cenowych odbywa się co kilka - kilkanaście minut.

  • Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla Sklep on-line
    ★★★★★
    42,98 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Grzegorz Kosson

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...