Atakowani przez prędkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszelkich informacji. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w korzystnym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, aby móc im ufać. I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.
Dorota Mierzejewska-Floreani, Radary na prawdziwość („Zwierciadło" nr 5/2017)
Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów.zwykle skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności — w biznesie i w życiu.
Budowanie firmy na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!
Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Eksponuje Ciebie i Twoje usługi. Powoduje, iż Twoja producent staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób — Twoich znakomitych klientów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania!
Masz przed sobą użyteczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, a także pytań, które warto sobie postawić. Książka też przykłady osób, które zaczęły generować swoją działalność na szczerym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.
nowe ćwiczenia — w spektakularnej oprawie graficznej — namawiają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najmocniej wartościowe i unikatowe. Zainspirują do łapania myśli w locie i twórczej zabawy.
Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i oryginalny — taki jak Ty.
Zapytaj siebie:
Co Cię eksponuje? Co potrafisz? Jaka jest unikatowa umiejętność, którą masz?
Zapisz to!
O autorze
Anna Piwowarska — poprzez sześć lat pracowała jako copywriterka w agencjach reklamowych. Pisała i wymyślała hasła i kampanie dla pokaźnych marek. Aktualnie jako freelancerka pisze teksty na zlecenie i rozwija własną markę pod nazwą Autentyczny Copywriting. Wiedzę zdobytą w agencjach i przetestowaną na sobie przekazuje podczas warsztatów i konsultacji właścicielom niewielkich biznesów, wyprodukowanych z pasją i sercem. Podpowiada, jak generować swoją producenta na autentycznym przekazie, jak pisać o sobie i jak się promować. Pisze o tym na dodatek na swej stronie: www.autentycznycopywriting.pl.
Podtytuł: Jak tworzyć swoją producenta na prawdziwym i porywającym przekazie.
ISBN: 9788328344907
Kod paskowy: 9788328344907
Autorzy: Piwowarska Anna
Wydanie: 2
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20367
ilość stron: 264
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 13.0x20.0
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.334
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Dorota Mierzejewska-Floreani, Radary na prawdziwość („Zwierciadło" nr 5/2017)
Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów.zwykle skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności — w biznesie i w życiu.
Budowanie firmy na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!
Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Eksponuje Ciebie i Twoje usługi. Powoduje, iż Twoja producent staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób — Twoich znakomitych klientów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania!
Masz przed sobą użyteczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, a także pytań, które warto sobie postawić. Książka też przykłady osób, które zaczęły generować swoją działalność na szczerym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.
nowe ćwiczenia — w spektakularnej oprawie graficznej — namawiają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najmocniej wartościowe i unikatowe. Zainspirują do łapania myśli w locie i twórczej zabawy.
Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i oryginalny — taki jak Ty.
Zapytaj siebie:
Co Cię eksponuje? Co potrafisz? Jaka jest unikatowa umiejętność, którą masz?
Zapisz to!
O autorze
Anna Piwowarska — poprzez sześć lat pracowała jako copywriterka w agencjach reklamowych. Pisała i wymyślała hasła i kampanie dla pokaźnych marek. Aktualnie jako freelancerka pisze teksty na zlecenie i rozwija własną markę pod nazwą Autentyczny Copywriting. Wiedzę zdobytą w agencjach i przetestowaną na sobie przekazuje podczas warsztatów i konsultacji właścicielom niewielkich biznesów, wyprodukowanych z pasją i sercem. Podpowiada, jak generować swoją producenta na autentycznym przekazie, jak pisać o sobie i jak się promować. Pisze o tym na dodatek na swej stronie: www.autentycznycopywriting.pl.
Podtytuł: Jak tworzyć swoją producenta na prawdziwym i porywającym przekazie.
ISBN: 9788328344907
Kod paskowy: 9788328344907
Autorzy: Piwowarska Anna
Wydanie: 2
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20367
ilość stron: 264
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 13.0x20.0
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.334
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka