Dzięki tej stanowczo użytecznej książce przekonasz się, iż wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym sprawnie zrealizujesz program przydatnych badań.
Książkę podzielono na cztery części: niedługie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie. Szczególnie szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano też, czego robić nie wolno. Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, na pewno pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy.
W tej książce wynajdziesz pomiędzy innymi:
Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych
Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru niezbędnych technik
Techniki improwizacyjne w trakcie prowadzenia badań
Metody współpracy z uczestnikami badań
Analizę skatalogowanego materiału badawczego i formułowanie wniosków
UX: użytkownik pokocha to „coś"!
Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX.
Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania. Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje. Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne. Mieszka w St. Louis w stanie Missouri.
David Farkas współpracował z firmami o przeróżnej wielkości. Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące. Formujeł pomiędzy innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe. Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania.
Przedsprzedaż
Realizacja zamówień od 2018-03-09
Podtytuł: praktyczne techniki projektowania niezrównanych produktów
ISBN: 9788328340695
Kod paskowy: 9788328340695
Autorzy: Brad Nunnally, David Farkas
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20367
ilość stron: 216
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.364
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka