Jesteś początkującym programistą, poszukujesz swej ścieżki i zastanawiasz się właśnie nad tym, czy nie skierować uwagi w stronę aplikacji mobilnych? To książka dla Ciebie. Zawarty w niej materiał jest adekwatny dla osoby dysponującej podstawami któregoś z języków programowania i bazowym doświadczeniem w pracy z platformą Android lub iOS. Ten przystępny przewodnik pozwoli Ci napisać własną aplikację, a następnie wydać ją w sklepie Google Play czy App Store. Jeśli poświęcisz trochę więcej czasu, umożliwi Ci także stworzenie aplikacji internetowej. A wszystko to z zastosowaniem jednej bazy kodu. Brzmi zachęcająco?
Poznaj Fluttera - narzędzie do tworzenia natywnych, wieloplatformowych aplikacji przenośnych, komputerowych i internetowych. Dzięki pracy z poświęconym mu poradnikiem opanujesz podstawy języka Dart, na którym bazuje framework Flutter. Uzbrojony w potrzebną wiedzę teoretyczną, przejdziesz do części ergonomicznej. Przygotujesz cztery aplikacje o rozmaitym stopniu komplikacji - od demo po aplikację służącą do rozliczania czasu spędzonego na danym zadaniu. To pozwoli Ci poznać pełnię możliwości frameworka. Zrozumieszzastosowanie wzorca projektowego MVVM i sposoby pracy z logiką aplikacji. Co więcej, prześledzisz prawidłowe praktyki w zakresie działania z widokami Flutter i architekturą oprogramowania. Wszystko po to, by stworzyć własną aplikację, która podbije serca użytkowników smartfonów na całym świecie!
Poznaj Fluttera - narzędzie do tworzenia natywnych, wieloplatformowych aplikacji przenośnych, komputerowych i internetowych. Dzięki pracy z poświęconym mu poradnikiem opanujesz podstawy języka Dart, na którym bazuje framework Flutter. Uzbrojony w potrzebną wiedzę teoretyczną, przejdziesz do części ergonomicznej. Przygotujesz cztery aplikacje o rozmaitym stopniu komplikacji - od demo po aplikację służącą do rozliczania czasu spędzonego na danym zadaniu. To pozwoli Ci poznać pełnię możliwości frameworka. Zrozumieszzastosowanie wzorca projektowego MVVM i sposoby pracy z logiką aplikacji. Co więcej, prześledzisz prawidłowe praktyki w zakresie działania z widokami Flutter i architekturą oprogramowania. Wszystko po to, by stworzyć własną aplikację, która podbije serca użytkowników smartfonów na całym świecie!
Tytuł Flutter. Podstawy Autor Krzysztof Baranowski Wydawnictwo Helion EAN 9788383226446 ISBN 9788383226446 Kategoria Nauka i technika\Informatyka ilość stron 232 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 1