Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń w trakcie korzystania z artykułu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja. Z punktu widzenia dostawcy towaru stanowczojsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń.
Okazuje się, iż problem ten nieraz wymyka się świadomości osób odpowiedzialnych za towar. Tymczasem uchwycenie wrażeń klientów za pomocą ich zarejestrowanych zachowań może się stać podstawą do zaplanowania i przeprowadzenia konkretnych zmian - takich, które pozwolą przy zachowaniu celów biznesowych spełnić oczekiwania klientów co do oferowanych produktów czy usług.
To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie nieprzeciętnego przewodnika po mapowaniu wrażeń użytkownika. W ergonomiczny sposób pokazano tu szereg technik i narzędzi, dzięki którym można łatwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, żeby na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów.
Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchronizacji. Opisano, w jaki sposób przeprowadzić cały proces mapowania, co upraszcza zidentyfikowanie obecnych wrażeń użytkowników. Mnóstwo miejsca poświęcono szczegółowemu omówieniu wybranych rodzajów diagramów, takich jak schemat usługi, mapa ścieżek klienta, mapa wrażeń czy mapa ekosystemu - relatywnie nowe narzędzie, które umożliwia wizualizację rozległych systemów składników i łączących je zależności.
W książce: analiza bieżących zmian otoczenia biznesowego za pomocą technik mapowania diagramy dla potrzeb interakcji wielokanałowej facylitacja w mapowaniu wykorzystanie wyników mapowania do planowania rzeczywistych działań użycie technik mapowania w projektach niekomercyjnych Mapowanie wrażeń.
Czego zatem oczekują od Ciebie Twoi klienci? Powyższy opis pochodzi od wydawcy.