Poznaj superbohaterów z uniwersum Microsoftu! Word, gdy potrzeba korzystnie sformatowanego dokumentu tekstowego Excel, gdy niezbędne są obliczenia, zestawienia, analizy i wykresy PowerPoint, gdy nie obejdzie się bez mistrzowskiej prezentacji Outlook, gdy korespondencja i zadania nie mogą czekać OneNote, gdy sytuacja wymaga sporządzenia notatek Microsoft Office to kanon na rynku oprogramowania biurowego, używają go firmy, szkoły, biura i urzędy na całym świecie.
Niezależnie, czy chodzi o tworzenie i formatowanie dokumentów tekstowych, gromadzenie, przetwarzanie i wizualizację informacji, opracowywanie różnorodnego rodzaju prezentacji biznesowych lub naukowych, zarządzanie kalendarzami i korespondencją elektroniczną, czy efektywne sporządzanie notatek - MS Office jest numerem jeden.
Trudno już sobie wyobrazić produktywne prowadzenie jakiejkolwiek działalności bez jednego albo kilku aplikacji należących do tego pakietu. Dotychczas nie zdarzyło Ci się korzystać z jego narzędzi? Nie znasz MS Office? Najwyższy czas, aby go oswoić!
Pomoże Ci w tym kurs, który bez zbędnych wstępów wprowadzi Cię w świat aplikacji biurowych marki Microsoft. Książka prosto i czytelnie demonstruje najważniejsze funkcje programów stwarzających pakiet Office, opisuje ich praktyczne wykorzystanie i pokazuje, jak osiągnąć pożądane efekty w codziennej pracy z Wordem, Excelem, PowerPointem czy Outlookiem.
Pisanie i formatowanie tekstów? Porządkowanie i przeliczanie informacji? Tworzenie mistrzowskich prezentacji? A może zarządzanie kalendarzem i korespondencją elektroniczną? To tylko część umiejętności, które zdobędziesz dzięki temu podręcznikowi!
komponenty zestawu Microsoft Office Interfejs użytkownika programów Podstawowe operacje na plikach Tworzenie i edycja tekstów Formatowanie dokumentów Wstawianie grafik Wprowadzanie i przeliczanie informacji Formatowanie arkuszy kalkulacyjnych Prognozowanie wyników Generowanie wykresów Rejestrowanie i uruchamianie makr Tworzenie slajdów i prezentacji wykorzystanie multimediów Konfigurowanie kont pocztowych Zarządzanie wiadomościami wykorzystanie reguł i szablonów przeglądanie i planowanie wydarzeń Tworzenie notatek i zarządzanie nimi Microsoft Office - i wszystko jasne!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.