Zarządzaj jakością projektu od narodzin po koncowe testy! Koncepcja jakości — co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz monitorować poziomu Twoich produktów Zarządzanie jakością (oprogramowania) — ustaw procesy, zasady i standardy Testowanie — znaczenie ostatniego etapu pracy z projektem Zapewnianie wysokiej jakości oprogramowania to nieprzystępne zadanie.
Osiągniesz ją, jeśli będziesz przestrzegać wysokich standardów procesu wytwarzania i dopilnujesz, aby każdy problem został rozwiązany do końca. Jednak zadziwiająco wielu producentów nie traktuje poważnie sygnałów o błędach.
Ujawniają się one dopiero podczas testowania, czyli na etapie, gdy już mało można zrobić. Ta książka podpowie Ci, jak już na pierwszych etapach tworzenia kodu wykrywać i rozwiązywać pojawiające się problemy.
Popraw sprawność swej pracy już dziś! Karolina Zmitrowicz zebrała najistotniejsze koncepcje z dziedziny zarządzania jakością oprogramowania i uzupełniła je o własne doświadczenia. Znajdziesz tu omówienie podstaw testowania i pomoc w organizacji i planowaniu pracy.
Nauczysz się kreować jakość, a nie tylko ją sprawdzać. Poznasz {pomocn|przydatn)e metody weryfikacji i walidacji, podstawy tworzenia dokumentacji wyników i narzędzia Lean Software Development. Dzięki zawartym w książce wskazówkom udoskonalisz swoje produkty, zoptymalizujesz proces ich wytwarzania i powiększysz grono zachwyconych klientów.
Definicja jakości i znaczenie jakości w projektach informatycznych Zarządzanie procesowe, jakością i przez jakość Zasady Deminga i koła jakości Zarządzanie jakością oprogramowania Manifest jakości i standardy Planowanie procesu zapewnienia jakości Weryfikacja i walidacja, metryki Anomalie — charakterystyka i sposób obsługi Podstawy testowania, organizacja i techniki testów Metryki związane z testowaniem i dokumentacja testów Wsparcie narzędziowe i standardy w testowaniu Doskonalenie procesów organizacyjnych i procesu testowego Lean Software development (LSD) Powyższy opis pochodzi od wydawcy.