"Programowanie$3426 Ze Scratchem to czysta przyjemność! Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w wyświetlacz komputera albo tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę atrakcyjnego, korzystnie trafiłeś!
A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej! Scratch to rewelacyjne narzędzie, dzięki któremu wielu młodych ludzi na całym świecie bez trudu poznało tajniki programowania komputerów.
upraszcza naukę podstaw i zezwala na prędkie tworzenie interesujących gier, animacji i aplikacji, a do tego jest narzędziem zupełnie darmowym. Aby dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, sięgnij po książkę Młodzi giganci programowania.
Scratch. Wydanie II! szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię ona w magiczny świat programowania. Dzięki niej poznasz sposób tworzenia prawdziwej gry komputerowej i przeżyjesz idealną przygodę! Książka sprawdzi się w sytuacji jednocześnie młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych.
Pierwsza część posiada szczególnie staranny opis środowiska, a druga to genialne pomysły na rozbudowane gry komputerowe. Elementy środowiska Scratch i sposoby ich zastosowania używanie i edycja postaci, kostiumów i teł Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli praktyczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe niebanalne zadania z programowania z rozwiązaniami Zostań asem programowania!
Napisz swoją pierwszą grę komputerową! O autorach Radosław Kulesza jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Swoją przygodę z programowaniem rozpoczynał od języka Turbo Pascal. Ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.
Na trzecim roku studiów otworzył swoją pierwszą firmę IT, w której łączył funkcje organizacyjne z pracą programisty.