Mikrokontroler Arduino ekspresowo może stać się Twoim ulubionym narzędziem, pasją albo wstępem do fascynującego świata elektroniki, programowania, systemów sterujących, interakcji człowieka z komputerem, a nawet...
sztuki! Arduino może zrobić wszystko, co tylko zechcesz: sterować domową uprawą ziół, być serwerem sieciowym albo autopilotem czterośmigłowego drona. Pozwala na korzystanie z intuicyjnego języka programowania oraz pozwala się łatwo doposażyć w czujniki, serwomechanizmy, oświetlenie, głośniki, uzupełniające moduły i inne układy scalone.
Trudno wymienić wszystkie możliwości Arduino, gdyż ogranicza je tylko wyobraźnia.Oto zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki, dzięki której poznasz wybrane zagadnienia z dziedziny fizyki, elektroniki i cyfrowego projektowania.
Omówiono także podstawy algorytmów i standardowe dla Arduino koncepcje programistyczne. Znalazły się tu zaktualizowane projekty i nowe tematy, takie jak łączność bezprzewodowa czy silniki krokowe, i dużo więcej wiadomości związanych z elektrotechniką i projektowaniem artykułu.
Dowiesz się, jak dopasowywać ze sobą przeróżne oraz jak czytać schematy i w jaki sposób dobierać odpowiednią część dla mocnego projektu. Nauczysz się projektować i tworzyć kompletny kod. Przekonasz się, że przedstawione tu praktyki z zakresu elektrotechniki, projektowania systemów i programowania można szeroko stosować, również poza światem Arduino.W książce:- funkcjonalność płytek Arduino i ich użytkowanie do najróżniejszych zadań- czujniki cyfrowe, analogowe i interfejsy komunikacyjne- zasady projektowania systemu, programowania i elektrotechniki- fragmenty kodu, najlepsze praktyki oraz gotowe do zastosowania schematy systemów- budowa elementów, które można podłączyć do internetuArduino: oto świat łączący inżynierię i magię![O autorze]Jeremy Blum od lat zajmuje się niełatwą elektromechaniką.
Zaprojektował obrotnicę solarną, protezy ręki, roboty poruszające się po kratownicy, thereminy (instrumenty muzyczne), kontrolery gestów, systemy automatyki domowej, urządzenia wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną i niemało innych.
Jest znany z edukacyjnych filmów umieszczonych w serwisie YouTube. Wcześniej pracował jako inżynier sprzętu w Google, obecnie jest dyrektorem technologicznym w firmie Shaper Tools.