Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipu
Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipu
Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipu
Psychologia Helion

Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipu

25,05 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował Empik w cenie 25,05 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów internetowych w bazie aby wyszukać świetną ofertę dla Ciebie. Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipu Helion z kategorii psychologia kupisz w cenie 25,05 zł w sklepie Empik. Pokazana kwota 25,05 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Psychologia
  • Helion
  • 9788328348165
  • twarda
  • Mateusz Grzesiak
  • Helion
  • 2018

Opis Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipu

Myślisz, że działasz racjonalnie? Wydaje Ci się, że na chłodno podejmujesz decyzje? Jesteś pewien, że merytorycznie podchodzisz do wszystkiego, co robisz, i jesteś wolny od podszeptów własnych emocji oraz sugestii innych?

Zła wiadomość jest taka, że racjonalność to mit. Przeważnie działamy pod wpływem chwilowych impulsów, jesteśmy podatni na manipulację i każdego dnia popełniamy dużo błędów poznawczych. Na dodatek jesteśmy tego zupełnie nieświadomi. Z jaką efektywnością przekonujesz innych? Czy wiesz, jak etycznie wpłynąć na dziecko, żeby z chęcią odrobiło pracę domową, czy straszysz je "szlabanem"? Jak Ci idzie przekonywanie innych do swoich pomysłów? A siebie do podjęcia określonych działań?

Dobra wiadomość jest taka, iż perswazji i wytrzymałości na nią można się nauczyć. Koniec z wywieraniem negatywnego wpływu na Twoje decyzje. Koniec z nieświadomym poddawaniem się manipulacji! To, że trzymasz w ręku tę książkę, oznacza, iż już wykonałeś pierwszy krok. Kolejnym będzie poznanie zasad rządzących perswazją, popartych potężnymi przykładami. Ta książka to komplet narzędzi gotowych do użycia we wszystkiego rodzaju dyskusjach: prywatnych, zawodowych, medialnych, społecznych, a także politycznych. Tak zaopatrzony będziesz miał przewagę w każdej sytuacji.


Recenzje:

O perswazji mówimy kiedy podwładny przekonuje szefa do słabego projektu, kiedy mówi swemu dziecku aby założyło czapkę albo przestało grać w grę komputerową i zaczęło odrabiać lekcje. Z perswazją spotykamy się także wówczas, gdy próbujemy namówić partnera do zmiany jego zdania na nasze,również jeśli chcesz sprzedać swój artykuł albo usługę. Jak więc można zauważyć, bez perswazji nie można uczestniczyć w społeczeństwie. I wcale nie chodzi tutaj o manipulację – jednak oba te terminy mieszczą się na gruncie wpływu społecznego, to manipulacja jest nastawiona na własne korzyści, a także na wprowadzanie w błąd odbiorcę. Perswazja nie oznacza kłamstwa, lecz przekonanie do swoich racji daną osobę bez wyrządzania jej krzywdy. Dzięki niej możemy komunikować się w otwarty sposób, a w trakcie dyskusji używać racjonalnych argumentów – nie dając się jednocześnie ponieść emocjom. Stosując trafne techniki perswazji jesteśmy w stanie z łatwością poznawać nowych ludzi, zbierając wokół siebie coraz więcej osób, na które zawsze można liczyć! Warto zadbać o dobrą komunikację w relacjach zawodowych jak i prywatnych po to, żeby nie ukrywać swojego zdania, swojej osobowości pod presją innych. Warto podnosić jakość swego życia aby być sobą, być szczęśliwym dla siebie po to, żeby swoje szczęście móc ofiarować innym. Bez prawidłowych umiejętności przekonywania Twoje zdanie w firmie czy w domu będzie pomijane, nie będziesz potrafił wyegzekwować swych praw, własnych pomysłów, będziesz wstydził się poprosić o pożyczkę i zostaniesz na tej samej posadzie obawiając się zmian. Bez perswazji i pewności siebie, związek będzie wypełniony frustracjami, nierozwiązanymi konfliktami. Siłę perswazji można wykorzystywać także w przekonywaniu samego siebie – tak aby marzenia stawały się planami realizowanymi w zgodzie z własną naturą.

http://www.marketingweb.pl (2019-01-24)


Dlaczego negocjowanie umów dla jednych wydaje się być przyjemnością, podczas kiedy dla innych to droga przez mękę? Dlaczego niektórzy posiadają problem ze zwyczajnym zwrotem towaru, podczas kiedy inni bez przeszkód egzekwują od innych swoje prawa / podjęte zobowiązania? Dlaczego są handlowcy, którzy uwielbiają swoją pracę i osiągają w niej atrakcyjne sukcesy, w trakcie kiedy inni spalają się, bezskutecznie próbując przekonać choć jednego klienta do zakupu swych produktów? Dlaczego jednym politykom wierzymy mniej, podczas kiedy drudzy budzą w nas bezgraniczne zaufanie? Odpowiedź tkwi w zdolnościach negocjacyjnych, a ściślej – znajomości technik negocjacji. Oparte na psychologicznych mechanizmach techniki podnieść mogą naszą siłę perswazji i powodują, że jesteśmy w stanie osiągnąć wszystko (albo prawie wszystko), czego sobie tylko wymarzymy. Część z nas stosuje kilka technik świadomie, inni z kolei, używają ich intuicyjnie. Jedno jest pewne – na większość osób techniki te działają. Co więcej, takie kamuflowanie chęci szybkiego osiągnięcia porozumienia (naturalnie zadowalającego nas samych), stosowanie zróżnicowanych zabiegów łagodzenia oporu przed wyrażeniem zgody na dane działanie, „zmiękczanie klienta", jest – kiedy techniki użytkowane są umiejętnie – akceptowane przez drugą stronę, co więcej, tacy „zmiękczeni" kupujący często wracają, przekonani o naszej empatii, nieomylności, zaangażowaniu. Co zatem zrobić, aby nauczyć się tych technik i stosować je w taki sposób, przy przynosiły nam efekty? Ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć swoją zdolność perswazji, sprężyście reagując na drugą stronę negocjacji, modyfikując pod wpływem jej emocji czy kierunku jej dążeń własne zachowanie. Aby jednak techniki stosować, na początku należy je poznać, i to najlepiej jak najwięcej z nich, po to, aby móc je w kontaktach z drugą osobą swobodnie dopasowywać do sytuacji. Książka „Podręcznik perswazji", autorstwa Matusza Grzesiaka, zajmującego się zawodowo i hobbystycznie mechanizmami relacji międzyludzkich, to zbiór najskuteczniejszych metod przekonywania innych. Opublikowany nakładem Wydawnictwa Helion poradnik / podręcznik, to nie tylko narzędzie, którym możemy posługiwać się w walce o odniesienie sukcesu, ale także produktywna broń, dzięki której my sami możemy bronić się przed manipulacją. Kolejne rozdziały przynoszą nam świeże techniki, nowe metody, dane na temat ludzkich reakcji, a wszystko po to, byśmy wśród tych wszystkich sposobów wybrali te, które najistotniej do nas czy też do danej sytuacji pasują. Omówienie posiada równocześnie podstawy teoretyczne danej techniki, jej zastosowanie użyteczne oraz – co najcenniejsze – przykłady, pokazujące gotowe sformułowania, które warto sobie przyswoić. Po każdym takim omówieniu jest miejsce na własne notatki, spostrzeżenia, uwagi, co czyni książkę nie tylko zwykłym poradnikiem,swego typu żywym organizmem, który ewoluuje wraz z nabieraniem poprzez nas praktyki negocjacyjnej i wzrostem znajomości technik perswazji, a także sukcesami w użytecznym ich stosowaniu. To wszystko sprawia, że książki „Podręcznik perswazji" nie powinno zabraknąć nie tylko w biblioteczkach biznesmenów, negocjatorów, handlowców,wszelkich, którzy chcą zdobyć biegłość w sztuce perswazji oraz obronić się przed tymi technikami, w sytuacji używania ich poprzez drugą stronę.

QulturaSlowa (2019-01-11)


Perswazja i manipulacja towarzyszą nam na co dzień w pracy i w domu. Ważne, by poznać metody przekonywania innych, wiedzieć, kiedy i jakimi sposobami ktoś próbuje nas do czegoś przekonać,a poznając je, umieć obronić się przed manipulacją. I odwrotnie: stosując metody perswazji, łatwiej jest wywierać wpływ na ludzi, zarządzać zespołem, być efektywnym menedżerem. Najnowsza książka dr. Mateusza Grzesiaka, najmocniej znanego w Polsce coacha, psychologa i trenera międzynarodowego, to kombinacja 102 technik perswazji; każda oprócz teorii mieści sposoby ergonomicznego i przykłady. „Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej obrony przed manipulacją" to przewodnik, dzięki któremu można lepiej przygotować się do ważnych rozmów, uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, wzmocnić relacje zawodowe i prywatne. Książka napisana w dostępny sposób, a jej forma pozwala na szybkie zapamiętanie metod i przykładów. Przekazane poprzez dr. Mateusza Grzesiaka techniki są znane i używane od lat. Jedną z nich jest technologia argumentum ad novum, czyli coś ma wartość, bo jest nowe. To przeciwieństwo metody argumentum ad traditionem. Obie techniki są stosowane zwłaszcza w branży FMCG czy technologicznej. Jak pisze Mateusz Grzesiak, argumentum ad novum to klasyka reklamy. Już w 1984 r. Została zaimplementowana poprzez Apple w spocie telewizyjnym będącym zapowiedzią komputera osobistego Macintosh. Wykorzystując datę, spot nawiązywał do powieści George’a Orwella „Rok 1984", eksponując, że prezentowany pecet to prawdziwa rewolucja na rynku w przeciwieństwie do wyrobów konkurencji, które „są stare i opresyjne". Myślę, że tylko ten przykład zachęci każdego do przeczytania książki.

CEO Magazyn Top Managerów (2018-12-05)


Spis treści:

Wstęp (11)

Źródła i definicje (13)

Techniki (15)

Geneza (17)
Niedostępność (19)
Argumentum ad auditorem (21)
Argumentum ad feminam (23)
Lubienie (25)
Efekt przywiązania (27)
Analogia (29)
Argumentum ad misericordiam (31)
Argumentum ad traditionem (33)
Zatruwanie studni (35)
Zwolnienie z konsekwencji (37)
Budowanie potencjału reakcji (39)
Argumentum ad baculum (41)
Argumentum ad personam (43)
Odwołanie się do autorytetu (45)
Argumentum ad numerum (47)
Uzasadnienie (49)
Negatywne konsekwencje i alternatywa (51)
Retorsio argumenti (53)
Przyznanie się do błędu (55)
Zadawanie pytań kierunkowych (57)
Argumentum ad populum (59)
Etykietowanie (61)
Odczucia i prośba (63)
Poznanie kryteriów (65)
Społeczny dowód optymalności (67)
Złoty środek (69)
Balans (71)
Argumentum ad vanitatem (73)
Kontrast percepcyjny (75)
Potwierdź i prowadź (77)
Delegacja z odpowiedzialnością (79)
Intensywne emocje (81)
Argumentum ad petitio principii (83)
Własny błąd (85)
Stopa w drzwiach (87)
Argumentum ad ignorantiam (89)
Personal brand eksperta (91)
Podłączenie do wizji (93)
Wprowadzanie cienia (95)
Argumentum ad nauseam (97)
Podobieństwa (99)
Argumentum ad lazarum (101)
Social jiu-jitsu (103)
Wzajemność (105)
Argumentum a minori ad maius (107)
Argumentum a maiori ad minus (109)
Specjalne traktowanie (111)
Konsekwencja (113)
Argumentum ad novum (115)
Nieistotny humor (117)
Nieosiągalna doskonałość (119)
Znajomości (121)
Argumentum ad crumenam (123)
Ucieczka w ogólniki (rozmydlanie) (125)
Zmiana tematu (127)
Błahe wątpliwości (129)
Fałszywe zwycięstwo (131)
Potok słów (133)
Efekt czystej ekspozycji (135)
Efekt izolacji (137)
Efekt kontrastu (139)
Efekt Pollyanny (141)
Efekt pominięcia (143)
Efekt posiadania (145)
Efekt potwierdzenia (147)
Iluzja korelacji (149)
Efekt pierwszeństwa (151)
Autowaloryzacja, autoweryfikacja, samopoznanie (153)
Efekt pseudopewności (155)
Efekt skupienia (157)
Efekt ślepej plamki (159)
Efekt wspierania decyzji (161)
Efekt wyniku (163)
Efekt wyświadczonej przysługi (165)
Iluzja wstrząsu (167)
Niechęć do straty (169)
Racjonalizacja zakupu (171)
Skrzywienie zawodowe (173)
Złudzenie kontroli (175)
Złudzenie planowania (177)
Błąd koniunkcji (179)
Efekt pewności wstecznej (181)
Efekt przekonania (183)
Heurystyka przystępności (185)
Heurystyka zakotwiczenia i dobrania (187)
Iluzja grupowania (189)
Paradoks hazardzisty (191)
Pozytywna retrospekcja (193)
Zasada: szczyt - koniec (195)
Błąd przypisania cech (197)
Efekt grupy (199)
Efekt aureoli (201)
Efekt horoskopowy (203)
Złudzenie ponadprzeciętności (205)
Efekt projekcji (207)
Fenomen sprawiedliwego świata (209)
Iluzja przejrzystości (211)
Samospełniające się przewidywania (213)
Tendencja samoobronna (215)
Efekt jednorodności grupy obcej (217)
Metamodel i model Miltona (219)
Epilog (225)
Bibliografia (227)

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipu
Kategoria Psychologia
Marka Helion
ISBN 9788328348165
Oprawa twarda
Autor Mateusz Grzesiak
Wydawnictwo Helion
Rok wydania 2018
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 25,05 zł
Najwyższa cena 25,05 zł
W bazie od 12.09.2022
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen daje możliwość podejmowania mądrych decyzji o zakupie.

Bardzo nam przykro, obecnie brak dostępnych informacji z historią cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym kupującym.

Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Do cen pokazanych niżej dla Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipu Helion nie doliczono ewentualnych kosztów wysyłki / dostawy. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Lista sklepów z ofertami jest okresowo odświeżana co jakiś czas, około raz na kilka / kilkanaście minut.

  • Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipu (oferta z Empik)

    Podręcznik perswazji. Najskuteczniejsze metody przekonywania innych i świadomej ochrony przed manipu Sklep on-line
    ★★★★★
    25,05 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Psychologia Helion

Produkty powiązane

Inne z kategorii Psychologia

Księga dobrych myśli
Słowo Pisane
Droga wyzwolenia To co jest
To co jest
...