Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II - Jeremy Gibson Bond, 4FDB-926DD
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II - Jeremy Gibson Bond, 4FDB-926DD
Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II - Jeremy Gibson Bond, 4FDB-926DD
Informatyka Helion

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II - Jeremy Gibson Bond, 4FDB-926DD

149,00 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował Empik w cenie 149,00 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość internetowych sklepów w naszej bazie aby odszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II - Jeremy Gibson Bond, 4FDB-926DD Helion z kategorii informatyka kupisz w cenie 149,00 zł w sklepie Empik. Przedstawiona kwota 149,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Informatyka
  • Helion
  • 9788328342521
  • twarda
  • Jeremy Gibson Bond
  • Helion
  • 984
  • 2018

Opis Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II - Jeremy Gibson Bond, 4FDB-926DD

Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i wyśmienitymi pomysłami, powinien mieć poręczne umiejętności korzystania z innowacyjnych narzędzi służących do tego celu. W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować sporo istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry. Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko powoduje, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie korzystnej gry, jest zadaniem niełatwym i pełnym wyzwań.

Ta książka jest asygnowana dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka użytecznych teorii projektowania gier, a także praktyk pomocnych w rozwijaniu i polepszaniu pomysłu na projekt. Znalazło się tu jeszcze mnóstwo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Wyraźnym elementem książki jest opis cyklu opracowywania prototypów dla rozmaitych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia prędkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego. W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko powoduje, że maksymalnie usprawnia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier!

W tej książce między innymi:

czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania
programowanie w języku C#
zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych
praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie
przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe
Jaki pomysł dziś wcielisz w grę?
O autorze
JEREMY GIBSON BOND jest nauczycielem akademickim na Uniwersytecie Michigan, uczącym projektowania i tworzenia gier kompterowych w ramach jednego z najkorzystniejszych na świecie programów związanych z tą dziedziną (http://gamedev.msu.edu). W latach 2009 - 2013 wykładał na Wydziale Mediów Interaktywnych i Gier w Szkole Sztuk Kinowych (USC's School of Cinematic Arts) znajdującej się na pierwszym miejscu listy placówek szkolnych prowadzących programy projektowania gier. Zasiada w katedrze edukacji i postępu festiwalu gier IndieCade, a także często przemawia na zjazdach projektantów gier (Game Developers Conference). Jeremy współpracował z firmami Electronic Arts/Pogo.com, Walt Disney Imagineering i Maxis. Zdobył tytuł magistra technice rozrywkowej (Master of Entertainment Technology) na Uniwersytecie Carnegie Mellon.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II - Jeremy Gibson Bond, 4FDB-926DD
Kategoria Informatyka
Marka Helion
ISBN 9788328342521
Oprawa twarda
Autor Jeremy Gibson Bond
Wydawnictwo Helion
Ilość stron 984
Rok wydania 2018
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 149,00 zł
Najwyższa cena 149,00 zł
W bazie od 05.10.2018
Data aktualizacji 23.11.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen pozwala Ci na porównanie wartości produktu na przestrzeni czasu.

Nie udało nam się pobrać archiwalnych danych na temat cen dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II - Jeremy Gibson Bond, 4FDB-926DD.

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II - Jeremy Gibson Bond, 4FDB-926DD Helion, pokazanych poniżej, nie uwzględniono możliwych kosztów wysyłki. Zanim dokonsz zakupu, zorientuj się w renomie firmy i nie zapomnij o możliwości pojawienia się innych kosztów. Lista propozycji cenowych jest regularnie uaktualniana, co kilka / kilkanaście minut.

  • Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II - Jeremy Gibson Bond, 4FDB-926DD (w sklepie Empik)

    Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry. Wydanie II - Jeremy Gibson Bond, 4FDB-926DD Sklep on-line
    ★★★★★
    149,00 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Informatyka Helion

Produkty powiązane

Inne z kategorii Informatyka

JavaScript
Helion Gliwice
35,99 zł

JavaScript

Polska zim? Empik.com
Empik.com
Java. Kompendium programisty
Helion Gliwice
Wydawnictwa komunikacji i łączności Internetowy detektyw
Wydawnictwa Komunikacji i Łączności
Samo sedno. tablet dla seniorów
Samo Sedno
...