Innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB
Innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB
Innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB

Innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB

48,45 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 48,45 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów online w naszej bazie danych aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB Emil Ślązak, Elżbieta Guzek z kategorii audiobooki kupisz w cenie 48,45 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 48,45 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788326452802
  • Elżbieta Guzek, Emil Ślązak
  • Wolters Kluwer Polska SA
  • 224
  • 2012

Opis Innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB

Tytuł progresywna bankowość internetowa. Bank Web 2.0 Autorzy Emil Ślązak, Elżbieta Guzek Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5280-2 Rok wydania 2012 liczba stron 224 Format pdf Spis treści O autorach str. 7

Wprowadzenie str. 9

1. Bankowość internetowa - istota i kierunki rozwoju str. 15

1. 1. Koncepcja bankowości internetowej str. 15

1. 2. Przesłanki rozwoju internetowych usług bankowych str. 23

1. 3. Cykl ewolucji bankowości internetowej str. 31

1. 4. Modelowe etapy rozwoju bankowości internetowej str. 33

2. Determinanty popytowe bankowości internetowej str. 37

2. 1. Uwarunkowania rozwoju bankowości internetowej na świecie str. 37

2. 2. Determinanty socjologiczne str. 40

2. 3. Determinanty behawioralne str. 47

2. 4. Profil klienta bankowości internetowej w świetle badań empirycznych str. 54

3. Koncepcja Internetu w modelu Web 2. 0 str. 57

3. 1. Web 2. 0 jako nowy wymiar Internetu str. 57

3. 2. Megatrendy w rozwoju Internetu str. 64

3. 3. Uwarunkowania techniczne Web 2. 0 str. 67

3. 4. Uwarunkowania ekonomiczne Web 2. 0 str. 68

3. 5. Uwarunkowania instytucjonalno-prawne Web 2. 0 str. 69

3. 6. Uwarunkowania społeczno-demograficzne Web 2. 0 str. 72

3. 6. 1. Segmentacja behawioralna i psychograficzna str. 72

3. 6. 2. Profil prosumenta str. 73

3. 6. 3. Pokolenia X, Y i Z a kupujący bankowości internetowej str. 75

4. Aplikacje Web 2. 0 w bankowości internetowej str. 82

4. 1. Bankowość internetowa kreowana przez klientów (user-generated banking) str. 82

4. 2. Aplikacje społecznościowe (social software) w bankowości internetowej str. 87

4. 2. 1. Istota aplikacji społecznościowych str. 87

4. 2. 2. Blog banking (bloggig) str. 90

4. 2. 3. Mikroblogi (mikroblogging) str. 95

4. 2. 4. Bankowe fora dyskusyjne (Internet forum) str. 99

4. 2. 5. Strony internetowe wiki str. 102

4. 2. 6. Serwisy otwartej innowacji (crowdsourcing) str. 106

4. 2. 7. Syndykacja internetowa (Web syndication) str. 111

4. 2. 8. Podkasty (podcasting) str. 115

4. 2. 9. Widżety (Web widgets) str. 118

4. 2. 10. Folksonomia i chmurki tagów (tag clouds) str. 119

4. 2. 11. Zakładki społecznościowe (social bookmarking) str. 123

4. 2. 12. Serwisy społecznościowe (Facebook, YouTube banking) str. 126

4. 2. 13. Pełna wirtualizacja banku Web 2. 0 str. 140

4. 3. Nowy paradygmat relacji banku z klientami - model diamentu str. 143

5. Bankowość internetowa Web 2. 0 - aspekty technologiczne str. 147

5. 1. Istota "architektury uczestnictwa" str. 147

5. 2. Hybrydowa witryna internetowa (mash-up) str. 150

5. 3. Aplikacje RIA (Rich Internet Application) str. 154

5. 4. Metody organizacji interfejsu użytkownika serwisu bankowego str. 157

5. 4. 1. Personalizacja serwisu obsługi str. 157

5. 4. 2. Agregacja kont (account aggregation) str. 161

5. 4. 3. Formularze interaktywne (Web application) str. 164

5. 4. 4. Komunikatory internetowe typu Skype str. 166

5. 4. 5. Internetowe serwisy rekomendujące str. 168

5. 4. 6. Serwisy finansów osobistych - PFM (Personal Finance Management) str. 178

5. 5. Finanse społecznościowe dla pokoleń Y i Z str. 182

5. 6. Usługi społecznościowe dla pokolenia baby boomers str. 186

Zakończenie str. 195

Aneks. Wybrane definicje pojęcia bankowości elektronicznej str. 199

Bibliografia str. 203

Indeks str. 217

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788326452802
Autor Elżbieta Guzek, Emil Ślązak
Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA
Ilość stron 224
Rok wydania 2012
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 48,45 zł
Najwyższa cena 48,45 zł
W bazie od 29.03.2017
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala użytkownikowi na porównanie wartości towaru w czasie.

Bardzo nam przykro, na chwilę obecną brak aktualnych informacji o historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych poniżej ofert dla Innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB Emil Ślązak, Elżbieta Guzek nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów pakowania i wysyłki Zanim dokonsz zakupu, pozyskaj informacje o renomie sklepu i nie zapomnij o możliwości doliczenia dodatkowych kosztów. Co kilka / kilkanaście minut odbywa się aktualizacja listy propozycji.

  • Innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB Sklep on-line
    ★★★★★
    48,45 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Emil Ślązak, Elżbieta Guzek

Produkty powiązane

Innowacyjna bankowość internetowa. bank web 2.0, CC145981EB
Emil Ślązak, Elżbieta Guzek

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...