Sukces Twojego Klienta, to także Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo
Prowadzisz markę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów albo usług Twojej marki? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy także działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco - ta książka jest dla Ciebie.
Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Na dodatek w pełni zrozumiesz jego zapotrzebowania i wymogi. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki - wyjaśni równocześnie teorię, jak i aspekty praktyczne. Ponadto dowiesz się, jak zbierać i analizować oraz jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak użyć pozyskaną wiedzę.
Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę?