Klient w centrum uwagi. jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Klient w centrum uwagi. jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Klient w centrum uwagi. jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

Klient w centrum uwagi. jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

33,92 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 33,92 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów on-line w naszym systemie aby odszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Klient w centrum uwagi. jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi z kategorii audiobooki kupisz w cenie 33,92 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 33,92 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788328340275
  • Robert Zych
  • OnePress
  • 2023

Opis Klient w centrum uwagi. jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

"

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swojego!

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą nieprzystępną i nad wyraz pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu, a także poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza marka oferuje w komplecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do nieskomplikowanych. Poprawnie wie o tym autor niniejszej książki, który ze swymi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef producenta, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta również o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki zezwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów, a także... Narzuconych przez zagraniczną centralę procedur innowacyjnania, które nijak posiadają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

"

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Klient w centrum uwagi. jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788328340275
Autor Robert Zych
Wydawnictwo OnePress
Rok wydania 2023
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 33,92 zł
Najwyższa cena 33,92 zł
W bazie od 09.04.2022
Data aktualizacji 19.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji o zakupie.

Na tę chwilę nie mamy danych archiwalnych dotyczących ceny dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Klient w centrum uwagi. jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty dostawy dla Klient w centrum uwagi. jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi nie są uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Co kilkanaście minut odbywa się aktualizacja katalogu propozycji cenowych.

  • Klient w centrum uwagi. jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Klient w centrum uwagi. jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi Sklep on-line
    ★★★★★
    33,92 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...