Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Kowalska Magdalena
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Kowalska Magdalena
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Kowalska Magdalena
Biznes, ekonomia Kowalska Magdalena

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Kowalska Magdalena

67,06 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 67,06 zł

Przejrzeliśmy wiele sklepów online w bazie danych aby odszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Kowalska Magdalena Kowalska Magdalena z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 67,06 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 67,06 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Kowalska Magdalena
  • 9788320825657

Opis Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Kowalska Magdalena

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej.

W monografii omówiono progresywne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa i świeże technologie.

Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów, a także nowych, pionierskich możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi stanowczą wartość dla praktyków.

Tytuł Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Autor Magdalena Kowalska Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne EAN 9788320825657 ISBN 9788320825657 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 340 Format 240x179 mm Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Kowalska Magdalena
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Kowalska Magdalena
ISBN 9788320825657
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 67,06 zł
Najwyższa cena 67,06 zł
W bazie od 17.07.2023
Data aktualizacji 19.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen pozwala Ci podejmować mądre decyzje o zakupie.

Bardzo nam przykro, obecnie brak dostępnych danych na temat historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym kupującym.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Kowalska Magdalena.

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Kowalska Magdalena Kowalska Magdalena, przedstawionych na poniższej liście, nie uwzględniono możliwych kosztów dostarczenia towaru. Przed wyborem sklepu, pozyskaj informacje o renomie sklepu i pamiętaj o możliwości pojawienia się innych kosztów. Co kilka - kilkanaście minut następuje aktualizacja katalogu sklepów z ofertami.

  • Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Kowalska Magdalena (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Kowalska Magdalena Sklep on-line
    ★★★★★
    67,06 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Kowalska Magdalena

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...