Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej.
W monografii omówiono progresywne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa i świeże technologie.
Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów, a także nowych, pionierskich możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi stanowczą wartość dla praktyków.
Tytuł Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Autor Magdalena Kowalska Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne EAN 9788320825657 ISBN 9788320825657 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 340 Format 240x179 mm Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa