Książka ma sporo atutów. Bez dwóch zdań należą do nich adekwatnie wybrany temat, logiczna budowa problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje szeroki materiał źródłowy i literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują także rzetelne analizy i przemyślana koncepcja badań, które przesądzają o oryginalności i istotności pracy. Prezentowane wyniki badań ilościowych udokumentowane zostały bogatym materiałem ilustracyjnym. (?) Praca jest cennym źródłem nie tylko dla badaczy i studentów komunikacji społecznej i mediów, lecz także innych dyscyplin o profilu społecznym czy humanistycznym. Pomoże także praktykom w lepszym zrozumieniu problematyki lokowania idei i wartości w komunikacji perswazyjnej.
- dr hab. Małgorzata Łosiewicz, prof. UG
Dzieło jest rezultatem wielomiesięcznej, benedyktyńskiej wręcz pracy, którą Autorka włożyła w przeprowadzenie świetnie przygotowanych badań (w tym eyetrackingowych i encefalograficznych) oraz rzetelne kwerendy literaturowe. Autorka wykazuje genialną orientację w szerokim spektrum problematyki? od komunikologii po neuromarketing, wprowadzając kolejne definicje, w tym idea placement, i wyjaśniając je językiem zrozumiałym, odnosząc się przy tym do światowej literatury przedmiotu. (?) Projekt kategoryzacji medialności perswazyjnej idei niewątpliwie zainspiruje innych badaczy i będzie dla nich metodologiczną podpowiedzią, w jaki sposób takie badanie? od strony logistycznej i naukowej? zaplanować i zorganizować. Książka Klaudii Cymanow-Sosin to oryginalna, dopracowana w detalach, wyjątkowo interesująca i aktualna pozycja, która na pewno zostanie dostrzeżona i wysoko oceniona poprzez czytelników.
- dr hab. Krzysztof Gajdka, prof. UPJPII
- dr hab. Małgorzata Łosiewicz, prof. UG
Dzieło jest rezultatem wielomiesięcznej, benedyktyńskiej wręcz pracy, którą Autorka włożyła w przeprowadzenie świetnie przygotowanych badań (w tym eyetrackingowych i encefalograficznych) oraz rzetelne kwerendy literaturowe. Autorka wykazuje genialną orientację w szerokim spektrum problematyki? od komunikologii po neuromarketing, wprowadzając kolejne definicje, w tym idea placement, i wyjaśniając je językiem zrozumiałym, odnosząc się przy tym do światowej literatury przedmiotu. (?) Projekt kategoryzacji medialności perswazyjnej idei niewątpliwie zainspiruje innych badaczy i będzie dla nich metodologiczną podpowiedzią, w jaki sposób takie badanie? od strony logistycznej i naukowej? zaplanować i zorganizować. Książka Klaudii Cymanow-Sosin to oryginalna, dopracowana w detalach, wyjątkowo interesująca i aktualna pozycja, która na pewno zostanie dostrzeżona i wysoko oceniona poprzez czytelników.
- dr hab. Krzysztof Gajdka, prof. UPJPII