Uwaga! Wszystkie egzemplarze zakupione w PRZEDSPRZEDAŻY zostaną podpisane poprzez autora Publikacja dedykowana jest dla każdego, kto dostrzega mnogość i znaczenie wyzwań dzisiejszego rynku pracy – potrzebę orientacji na ludzi, budowania z nimi relacji i efektywnych metod komunikowania.
Autor porusza kluczowe zagadnienia dotyczące zarządzania ludźmi i wskazuje, z jakich metod i narzędzi warto korzystać, by być liderem na miarę dzisiejszych czasów. Ostatnie lata przyniosły niemało zmian, zarówno w modelach pracy, jak i postawach ludzi.
Zmieniły się zapotrzebowania, a co z tego wynika wymagania pracowników, a to wyznaczyło nowy kierunek roli lidera – holistycznego zarządzania zorientowanego na ludzi i kulturę organizacyjną. Z lektury dowiesz się m.in.: • jak w praktyce użyć wiedzę o stylach zachowań ludzi; • co robić, a czego na pewno nie, chcąc zbudować zaangażowany zespół; • którzy pracownicy są najbardziej narażeni na stres i jak można go zniwelować; • dlaczego zarządzanie różnorakością powinno trafić na top listę umiejętności menedżerskich.
Klamrą spinającą całość są wypowiedzi liderów, które pokazują praktyczny wymiar dzisiejszego zarządzania, oraz {pomocn|przydatn)e menedżerom narzędzia – kwestionariusz autorefleksji i schemat planu działania. „Książka jest cennym źródłem inspiracji i wiedzy dla każdego, kto chce doskonalić swoje umiejętności zarządzania i rozwijać silne przywództwo.
Pokazuje, jak podnosić kompetencje w dzisiejszym złożonym świecie biznesu, gdzie globalne zmiany, rosnące wyzwania i dynamiczne trendy w zarządzaniu wymagają ciągłego rozwoju i adaptacji". Sebastian Drzewiecki, VP, Country Manager Poland, Softserve (fragment przedmowy)