W Polsce rozpoczyna działalność kilkadziesiąt tysięcy firm rocznie. Problem w tym, że jedynie część z nich powstaje na fundamentach rzetelnej wiedzy biznesowej i solidnego przygotowania ich właścicieli.
„Jak wygrać w biznesie” to ergonomiczny poradnik na temat nie tyle zakładania firmy, co całego procesu obejmującego:
- przygotowanie pomysłu na biznes do wcielenia w życie,
- założenie działalności gospodarczej, a także pierwsze kroki na rynku,
- studium „inkubacji” producenta w warunkach biznesowych aż do pierwszej sprzedaży.
Książka „Jak wygrać w biznesie?” może na dodatek okazać się pomocna dla osób, które już postawiły swoje pierwsze kroki w biznesie. Będzie ona wyśmienitą okazją do zweryfikowania wcześniejszych działań i upewnienia się co do właściwego kierunku rozwoju.
Została ona napisana prostym i przystępnym językiem, zrozumiałym dla
osób niemających doświadczenia w biznesie. Jednocześnie znaczny i niezwykle potężny zasób wiedzy zawarty w publikacji pozwala pozbyć się obaw, jakie często towarzyszą początkującym przedsiębiorcom.
Jeśli masz pomysł na biznes albo chcesz założyć własną producenta, ale nie wiesz, od czego zacząć, z tej publikacji dowiesz się:
- Jak optymalnie przygotować się do prowadzenia producenta?
wyszukasz tu skrupulatny plan działania, opisujący szczegółowo wszystkie etapy począwszy od wyboru pomysłu na biznes, po doprecyzowanie najistotniejszych warunków powodzenia i analizę rynku.
- Jak założyć markę, znaleźć i wyposażyć biuro, zatrudnić pracowników?
„Jak wygrać w biznesie?” jest zarazem wyjątkowo funkcjonalnym „poradnikiem operacyjnym”, przeprowadzającym krok po kroku poprzez dobór najodpowiedniejszej formy prawnej, formalności związane z rejestracją oraz pozostałe przygotowania do startu w warunkach rynkowych.
- Jak efektywnie zacząć działalność, by odnieść sukces?
najszczególniejszy etap w budowie marki następuje tuż po jej zarejestrowaniu, gdy już będzie gotowa do pracy. W tym momencie bowiem stajesz przed najważniejszym zadaniem: przekonaniem do siebie klientów!
Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich przyszłych, aktualnych i niedoszłych biznesmenów, którzy po prostu chcą wiedzieć „jak wygrywać w biznesie”.