Marketing Research Lowe, Ben (University of Kent, UK); Winzar, Hume (Macquarie University); Babin, Barry (Morris Lewis Professor of Marketi
Okazja dla Ciebie!
Przejrzeliśmy całą bazę internetowych sklepów w systemie aby odszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Marketing Research Lowe, Ben (University of Kent, UK); Winzar, Hume (Macquarie University); Babin, Barry (Morris Lewis Professor of Marketi z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 359,91 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Wyświetlona cena 359,91 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Marketing Research Lowe, Ben (University of Kent, UK); Winzar, Hume (Macquarie University); Babin, Barry (Morris Lewis Professor of Marketi
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Marketing Research Lowe, Ben (University of Kent, UK); Winzar, Hume (Macquarie University); Babin, Barry (Morris Lewis Professor of Marketi | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 9780170438964 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 359,91 zł |
Najwyższa cena | 359,91 zł |
W bazie od | 16.11.2021 |
Data aktualizacji | 16.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
Bardzo nam przykro, na chwilę obecną brak dostępnych informacji na temat historii cen produktu.
Recenzje / opinie
Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!
Znalezione oferty w bazie
W cenach ofert dla Marketing Research Lowe, Ben (University of Kent, UK); Winzar, Hume (Macquarie University); Babin, Barry (Morris Lewis Professor of Marketi , zaprezentowanych na poniższej liście, nie uwzględniono możliwych kosztów wysyłki. Przy wyborze miejsca zakupu, zapoznaj się z reputacją firmy i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Lista ofert jest cyklicznie uaktualniana, co kilkanaście minut.
-
Marketing Research Lowe, Ben (University of Kent, UK); Winzar, Hume (Macquarie University); Babin, Barry (Morris Lewis Professor of Marketi (oferta z MegaKsiazki.pl)
★★★★★359,91 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia
Produkty powiązane
Biznes ci ucieka 2
Innowacje. Napęd wzrostu
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Sprawdź produkty z sekcji biznes, ekonomia najpopularniejszych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Mentoring i tutoring w organizacji
- Prognozowanie w agrobiznesie. Teoria i przykłady zastosowania
- Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
- Fluktuacje gospodarcze. Nowa synteza - Bernard Landais, Krzysztof Malaga
- Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
- Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
- Pietra rivoli Śladami t-shirta
- Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł
- Strat to Action. Metoda Kaizen™: od strategii do działania
Więcej nowości:
- Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego
- Neuronauka konsumencka. Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
- Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi
- Polityka pieniężna Europejskiego Banku Centralnego i Systemu Rezerwy Federalnej w latach 2000-2017
- Od Las Vegas do Wall Street. O tym, jak pokonałem kasyno oraz rynek
- Logistyka. Wybrane zagadnienia
- Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
- Uliczny ekonomista.15 ekonomicznych lekcji, które powinien poznać każdy obywate
- Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji... t.2 Fundacja na rzecz czystej energii
- W litanijnym śpiewie