Marketing smaku
Marketing smaku
Marketing smaku

Marketing smaku

13,99 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował Empik w cenie 13,99 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów on-line w bazie danych aby wyszukać świetną ofertę dla Ciebie. Marketing smaku z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 13,99 zł w sklepie Empik. Cena 13,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia

Opis Marketing smaku

Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem, pełnym informacji, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiającym pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczącyc...

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing smaku
Kategoria Biznes, ekonomia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 13,99 zł
Najwyższa cena 13,99 zł
W bazie od 04.10.2023
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen pozwala na analizę wartości towaru w czasie.

Na tę chwilę nie posiadamy archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla innych niezwykle istotna! Wyślij swoją recenzję tego produktu.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Marketing smaku.

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej propozycji dla Marketing smaku nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów pakowania i przesyłki Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Lista sklepów z ofertami jest okresowo aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka / kilkanaście minut.

  • Marketing smaku (oferta z Empik)

    Marketing smaku Sklep on-line
    ★★★★★
    13,99 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia

Produkty powiązane

Biznes ci ucieka 2
55,00 zł

Biznes ci ucieka 2

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...