Media studenckie w Polsce - geneza, ewolucja, współczesność
Praca podejmuje wyjątkowo ważny z perspektywy socjopedagogicznej problem funkcjonowania mediów studenckich w Polsce. Wpisuje się idealnie zarówno w debatę na temat społecznej roli mass mediów, jak i dyskusję na temat rozmaitych aspektów upodmiotowienia młodzieży współczesnej (). Jest to publikacja stojąca na wyjątkowo korzystnym poziomie merytorycznym i to jednocześnie w kontekście przyjętych poprzez Autorkę założeń teoretycznych i metodologicznych, sposobu przeprowadzenia badań, narracji oraz argumentacji, jak i konkretnych rezultatów analitycznych. Jest to oryginalne dzieło, które stanowi niezaprzeczalny wkład Autorki w wybrane przez nią pole problemowe".
Praca podejmuje wyjątkowo ważny z perspektywy socjopedagogicznej problem funkcjonowania mediów studenckich w Polsce. Wpisuje się idealnie zarówno w debatę na temat społecznej roli mass mediów, jak i dyskusję na temat rozmaitych aspektów upodmiotowienia młodzieży współczesnej (). Jest to publikacja stojąca na wyjątkowo korzystnym poziomie merytorycznym i to jednocześnie w kontekście przyjętych poprzez Autorkę założeń teoretycznych i metodologicznych, sposobu przeprowadzenia badań, narracji oraz argumentacji, jak i konkretnych rezultatów analitycznych. Jest to oryginalne dzieło, które stanowi niezaprzeczalny wkład Autorki w wybrane przez nią pole problemowe".
Tytuł Media studenckie w Polsce Autor Anna Zięty Wydawnictwo Katedra Wydawnictwo Naukowe EAN 9788363434496 ISBN 9788363434496 Kategoria Literatura, Socjologia liczba stron 576 Format 12,2x19,5 cm Rok wydania 2015 Oprawa broszurowa