niewielka zmiana może radykalnie zwiększyć twoją siłę perswazji! Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać,rozszerzyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent? Czy w sytuacjach nacechowanych rywalizacją, takich jak prezentowanie oferty potencjalnemu klientowi lub rozmowa w sprawie pracy, obszerniejsze szanse na odniesienie sukcesu ma pierwsza, czy ostatnia osoba? Dlaczego osoba przekonana o wyższości BMW miałaby nabyć mercedesa? Czy twoje zęby rzeczywiście wydają się bielsze, kiedy myjesz je pastą stworzoną poprzez firmę, która wspiera inicjatywy charytatywne? Chciałbyś, żeby koledzy się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić? ale jak to wszystko osiągnąć? Poznając sekrety nauki perswazji.
Zaktualizowane i zwiększone wydanie tradycyjnego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach badań nad psychologią perswazji, zawiera niemało wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. Tak! gromadzi sporo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić.
Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji. Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki Tak!
dowiesz się, w jaki sposób nieduże zmiany w zachowaniu mogą posiadać ogromny wpływ na twój sukces. To naprawdę idealna rzecz. Nie przegap! Daniel Finkelstein, „The Times" Dr Robert B. Cialdini jest głównie na świecie cytowanym ekspertem w dziedzinie perswazji i wywierania wpływu i autorem bezprecedensowej książki Wywieranie wpływu na ludzi: teoria i praktyka, która rozeszła się w ponad milionie egzemplarzy.
Jego prace ukazują się w magazynach naukowych i biznesowych, przykuwając uwagę przedstawicieli prywatnych firm i organizacji rządowych. W 2003 roku został uhonorowany nagrodą im. Donalda T. Campbella za wybitny wkład w psychologię społeczną.
Piastuje katedrę psychologii i marketingu na Uniwersytecie Stanowym Arizony. Dr Noah J. Goldstein wykłada na wydziale ekonomii Uniwersytetu Chicago. Wyniki jego badań, a także artykuły są publikowane w wielu renomowanych magazynach naukowych o tematyce psychologicznej i biznesowej.
Doradza licznym organizacjom prywatnym i państwowym, w tym firmie Accenture i amerykańskiemu Urzędowi Statystycznemu. Steve J. Martin jest dyrektorem znanej marki doradczej Infuence At Work. Jest współautorem książki Sold!; jego liczne artykuły są publikowane w czasopismach biznesowych i prasie codziennej.
Regularnie prowadzi wykłady z perswazji na Uniwersytecie Cranfield i w Londyńskiej Szkole Biznesu Sir Johna Cassa. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.