„Informatyka" do klasy 3, przystępna także jako aplikacja online, zapewnia najwyższy poziom nauczania i pełną realizację zapisów podstawy programowej. Zadania i filmy instruktażowe pomagają zdobyć wprawę w korzystaniu z podstawowych programów komputerowych (Paint, Word) i uczą rozwiązywania problemów. Liczne gry rozwijają kreatywne myślenie oraz wspierają pracę zespołową.
Informatyka:
- Rozwija spostrzegawczość, prędkość i refleks, formując umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów przy pomocy programów komputerowych.
- upraszcza zrozumienie wyraźnych zagadnień informatycznych, a także uczy obsługi podstawowych programów komputerowych (Word, Paint, PowerPoint)dzięki zrozumiałym – krok po kroku – opisom i licznym zdjęciom i zrzutom ekranowym.
- Uczy programowania poprzez zabawę – gry zawarte na płycie/w aplikacji instynktownie rozwijają umiejętność kodowania, logicznego myślenia i dążenia do celu, kształtują cierpliwość i myślenie przyczynowo-skutkowe.
- Rozwija umiejętność myślenia algorytmicznego z użyciem programu Scratch.
- Płyta/aplikacja skorelowana z zeszytem ćwiczeń zezwala na samodzielną pracę dzięki poleceniom w formie tekstu czytanego przez lektora oraz zróżnicowanym feedbackom na każdym etapie gry i rozwiązywania zadania.
Autorzy: Michał Kęska
EAN: 9788326743528
Głębokość: 4.000000
ISBN: 9788326743528
liczba stron: 40
Oprawa: Miękka
wariant: Książki
Rok wydania: 2022
Szerokość: 205
Wydanie: 1
Wydawnictwo: Nowa Era
Wysokość: 275