Jeśli jesteś menedżerem, pewnie choć raz spotkałeś się z taką opinią na temat Twojego zajęcia: „No to co w życiu robisz? Zarządzasz ludźmi? Aha, czyli tak naprawdę nic nie robisz, za to nieźle zarabiasz". „Podły krwiopijco" — jest tam w domyśle. Tymczasem Ty, ja, autorzy tej książki, wszyscy menedżerowie i szefowie na świecie wiedzą, jak niełatwa jest to praca. Jak nad wyraz jest odpowiedzialna i... Samotna. W końcu im wyżej, tym mniejszy tłok. Rozglądasz się dookoła, gdy Ci potrzeba konsultacji, porady, podpowiedzi, a wszędzie... Pusto. Znikąd pomocy, tymczasem Tobie brakuje już pomysłów na to, jak motywować pracowników. Z ochotą skorzystałbyś z jakiejś mądrej książki, ale większość to kalki żywcem przeniesione zza oceanu. W polskich realiach wskazówki w nich zawarte po prostu nie posiadają użycia.
STOP! Na szczęście także u nas nie brak genialnych menedżerów. Jeśli ma się odrobinę szczęścia, można spomiędzy nich wyłuskać także doświadczonych szefów-mentorów, którzy chętnie podzielą się wiedzą. Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. W trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania, a także rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywowania wpleść grywalizację oraz w jaki sposób produktywnie zmotywować samego siebie. W sumie od tego właśnie powinieneś zacząć!
Anna Niemczyk — specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich i rozwojowych. Szkoli m.in. Z zakresu komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, zarządzania w procesie zmian, inteligencji emocjonalnej, zachowywania równowagi między życiem zawodowym a osobistym oraz radzenia sobie ze stresem. Prowadzi warsztaty rozwoju osobistego i uczące współpracy w środku firmy. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest współautorką Książki dla produktywnych szefów (Onepress, 2007). Publikuje m.in. W czasopismach „Personel i Zarządzanie" i „Marketing w Praktyce". Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Andrzej Niemczyk — prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe, trenerskie, negocjacyjne. Szkoli menedżerów na każdym szczeblu zarządzania. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem i współautorem ośmiu książek o zarządzaniu, sprzedaży, wydajności osobistej i prowadzeniu szkoleń. Jego artykuły o zarządzaniu można znaleźć w wielu czasopismach branżowych. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Jan Mądry — prezes firmy doradczo-szkoleniowej Training Partners. Wieloletni dyrektor personalny i prezes przedsiębiorstwa produkcyjnego. Wykłada na Politechnice Śląskiej, w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej, a także Śląskiej Wyższej Szkole Zarządzania im. Gen. Ziętka. Specjalizuje się w analizie potrzeb szkoleniowych i prowadzeniu rozwojowych cykli szkoleniowych z zarządzania zespołem i przedsiębiorstwem produkcyjnym, budowania autorytetu lidera zespołu produkcyjnego oraz motywowania pracowników. Jest współtwórcą Polskiej Mapy Motywacji (ogólnopolskiego badania motywacji pracowników), współautorem książki Zarządzanie projektem szkoleniowym (Onepress, 2008) i autorem artykułów o motywowaniu zespołów, publikowanych m.in. W „Personelu i Zarządzaniu".
Michał Wręga — pracuje jako rysownik i grafik freelancer. Swoje prace publikował w takich magazynach, jak „Brain Damage", „Hiro", „DosDedos", „Extremium", „Ślizg", „Blazing Magazine" (Francja), „Graphotism" (obfita Brytania). Realizował zlecenia m.in. Dla „Gazety Wyborczej", Collegium Civitas, 3M, Pilkington Polska, Nike. Ilustrował Książkę dla efektywnych szefów (Onepress, 2008).
informacje szczegółowe:
- ISBN: 978-83-283-1271-5
- Data premiery: 2016-02-01
- Autor: Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry
- Wydawnictwo: One Press
- Rok wydania: 2016
- Oprawa: Twarda
- liczba stron: 288
- Wydanie: 2
- rodzaj: Książki
- Głębokość: 22.000000