Książka zawiera nieprzeciętne ilustracje Andrzeja Mleczki oraz dwie płyty CD z zapisem całego audiotreningu autorstwa Roberta Cialdiniego.
Posłuchaj darmowych fragmentów treningu audio:
Audiotrening - fragment 1
Audiotrening - fragment 2
Zostań najmocniej wpływowym człowiekiem roku!
- Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.
- Naucz się szybko rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Dr Robert Cialdini jest aktualnie z zasady cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji.
Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu znacznego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today’s Business Agenda".
Psychologia na Twoich usługach
- Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów?
- Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste?
- Chcesz wpłynąć na czyjeś progresywnanie i podejmowane decyzje?
- Chcesz przekonać ludzi, iż Twoja oferta jest unikatowa i niepowtarzalna?
- Chcesz dowiedzieć się, jak być szanowanym, cenionym i podziwianym?
- Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś?
- Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę?
Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się z praktycznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, nieprzeciętnie zdaje sobie sprawę z tego, w jak znacznym stopniu możemy oddziaływać na innych ludzi każdego dnia. Starczy, iż poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz się maksymalnie wykorzystywać drzemiący w nich potencjał, a będziesz w stanie w sposób w pełni etyczny kształtować otaczającą Cię rzeczywistość.
oferujemy Ci broń o niepokojąco obszernym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku - psychologia wpływu w wersji audio. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykładami przemówią do Twojej wyobraźni istotnie szybciej i trwalej. Wszystkie lekcje odnajdziesz na dodatek w książce, która od dzisiaj ma szansę stać się Twoim najcenniejszym przyjacielem i doradcą.
Uwaga! Wszystkie zawarte tu zasady zostały wielokrotnie przetestowane w powszednich, życiowych sytuacjach.
Recenzje:
Absolutny klasyk. Nie tylko dla ludzi marketingu,ponadto dla przedstawicieli innych zawodów – od sprzedaży poprzez nauczycieli po kelnerów. Książka wyjaśnia jakie proste mechanizmy użyć, by osiągnąć zamierzony cel. Gdzie teorie psychologiczne łączą się z praktyką wieloletnich ekspertów.
Nie będę opisywać wymienionych elementów – dla tych, którzy czytali starczy infografika poniżej, dla pozostałych – mam nadzieję, że będzie to korzystny powód, by sięgnąć po książkę.
To, co wyjątkowo mi się podoba w lekturze, to fakt, że na każdym kroku Cialdini wyróżnia, jak ważna jest etyka tego, co robimy. Jeśli zdecydujemy się oszukiwać naszych klientów, nie tylko będziemy szulerami, a nie detektywami,w dodatku stracimy okazję na zbudowanie szczerej i trwałej relacji z naszymi odbiorcami. Niemało osób zapomina o tym, że podstawą marketingu jest szczerość i prawda.
Książka nie jest za długa – polskie tłumaczenie ma około 80 stron, a to w głównej mierze dlatego, że tekst jest tylko po jednej stronie. Po drugiej znajdziemy wybrane cytaty z lektury i, trochę o zgrozo, około tematyczne rysunki Mleczki. O ile kilka takich ilustracji miałoby rację bytu, o tyle większość z nich nadaje się trochę jak pięść do oka i moim zdaniem można było sobie je podarować.
W książce wydawnictwa Onepress wynajdziemy dodatkowo 2 płyty CD oraz podręczną ściągawkę z najważniejszymi elementami wywierania wpływu. To naprawdę fajne dodatki.
Sama treść odkrywcza nie jest – większość z tych zasad znamy z życia codziennego, choć oczywiście na początku, tuż po publikacji, mogło być to świeże i świeże. Mimo braku prekursorskich idei, warto sięgnąć po lekturę, by odświeżyć sobie nawet oczywistości. Bardzo często tak gonimy za nowinkami, iż zapominamy o starych prawidłowych podstawach marketingu. Ta książka może nam pomóc przypomnieć sobie o tych zasadach.
czaplicka.eu (2016-01-04)
Zdolność wpływania na myśli i zachowania innych ludzi chyba każdy chciałby opanować do perfekcji. Umiejętności perswazyjne szczególnie ważne są w takich zawodach, które dzięki wpływaniu na innych pozwalają osiągać założone cele. To podstawa w pracy handlowca, marketera, copywritera, headhuntera i wielu innych, których Cialdini w swojej książce stosownie określa jako „praktyków wpływu".
Wywieranie wpływu okazuje się nie być wiedzą tajemną, przystępną tylko dla wybranych. Cialdini dowodzi tego,cykl wpływania na innych jest zgoła naturalny i w gruncie rzeczy intuicyjny. Nie potrzeba tu magii i zaklęć. Wystarczy poznać i być świadomym pewnych podstawowych procesów i schematów zachowań w zakresie psychologii wpływu. Praktyczne użycia psychologii perswazji sprawdzą się nie tylko w sytuacjach, kiedy zależy nam, żeby wpływać na emocje innych ludzi, skłaniając ich do określonego zachowania, ale poznanie tajników tej wiedzy pozwoli także na sprawną obronę wtedy, gdy czujemy, że to nami ktoś próbuje manipulować.
Czy jednak moc oddziaływania na ludzi i sytuacje można sprowadzić do używania kilku prostych zasad? aktualnie przy tak ogromnym zainteresowaniu tematem perswazji, manipulacji i przy znajomości tak znacznej ilości najróżniejszych technik wywierania wpływu, moglibyśmy sądzić, iż byłoby to zbyt proste. Autor książki „Zasady wywierania wpływu na ludzi" przekonuje, że jednak jest to osiągalne.
Dr Robert Cialdini jest znanym i jednym z najistotniej wybitnych psychologów społecznych ostatnich lat. Już od ponad 30 lat zawodowo zajmuje się badaniami z zakresu psychologii wpływu i manipulacji, co zaowocowało międzynarodową sławą eksperta. Jednocześnie Ciadini daleki jest od akademickiego teoretyzowania. Badacz, jak sam określił, „wychodzi z warunków laboratoryjnych", aby móc z bliska, od środka poznać świat praktyków wpływu. Bierze udział w licznych kursach i szkoleniach posiadających przygotować do wydajnej pracy handlowców, marketerów, pracowników agencji reklamowych. Przygląda się codziennej pracy rekruterów i headhunterów, a nawet poznaje świat osób związanych ze środowiskami sekt. Wieloletnia obserwacja zróżnicowanych zachowań człowieka w społeczeństwie i analiza ergonomicznych zastosowań technik perswazji, pozwoliły Cialdiniemu wyszczególnić sześć uniwersalnych zasad wpływu. Reguły te, określone poprzez autora jako narzędzia wpływu społecznego, są na ogół spotykane w życiu społecznym i niejako automatycznie i bezwiednie użytkowane przez ludzi.zwiększyć efektywność, trzeba wiedzieć, jak owe narzędzia wykorzystać.
Ale czy sama znajomość reguł wzajemności, niedostępności, autorytetu, konsekwencji, konsensusu i lubienia, stanowi gwarancję uzyskania oczekiwanego wyniku? Dlaczego sposób ich stosowania decyduje o tym, jakim jesteśmy praktykiem manipulacji? Kiedy nasze zachowanie staje się bliskie partaczowi, szmuglerowi, a kiedy mamy szansę stać się detektywami sztuki wpływu?
„Zasady wywierania wpływu na ludzi" to pozycja obowiązkowa nie tylko dla tych, którzy dopiero chcieliby poznać tajniki psychologii wpływu,dodatkowo (a może niezwykle) dla tych, którzy mają się za „starych wyjadaczy" i proces wywierania wpływu sprowadzili już do czynności zupełnie mechanicznej. Przyjemność lektury gwarantuje w dodatku niekonwencjonalne opracowanie edytorskie - parzyste strony książki zostały zagospodarowane najważniejszymi cytatami autorstwa dra Roberta Cialdiniego i świetnymi rysunkami Andrzeja Mleczki.
Zawodowo, prywatnie, na co dzień, od święta - manipulacja jest wszechobecna w naszym życiu. Pora wreszcie poznać zasady nią rządzące i zabrać odpowiedzialność za własne słowa, zachowania - to pozwoli szybciej i łatwiej osiągnąć sukcesy nie tylko w życiu zawodowym, lecz i prywatnym.
treco.pl (2012-04-19)
Spis treści:
Wprowadzenie (5)
Reguła wzajemności (31)
Niedostępność (47)
Autorytet (61)
Konsekwencja (71)
Konsensus (79)
Lubienie (85)