Online-marketing und e-commerce für buchverlage Breyer-mayländer, thomas
Specjalna okazja dla Ciebie!
Przeszukaliśmy bazę sklepów on-line w naszej bazie aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Online-marketing und e-commerce für buchverlage Breyer-mayländer, thomas Breyer-Mayländer, Thomas z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 66,96 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Wyświetlona cena 66,96 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Online-marketing und e-commerce für buchverlage Breyer-mayländer, thomas
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Online-marketing und e-commerce für buchverlage Breyer-mayländer, thomas | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 9783934054547 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 66,96 zł |
Najwyższa cena | 66,96 zł |
W bazie od | 03.10.2022 |
Data aktualizacji | 16.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
nie udało się nam pozyskać archiwalnych informacji cenowych dla produktu Online-marketing und e-commerce für buchverlage Breyer-mayländer, thomas (Biznes, ekonomia). Proszę spróbuj ponownie później.
Recenzje / opinie
Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.
Znalezione oferty w bazie
Wskazane poniżej ceny dla produktu Online-marketing und e-commerce für buchverlage Breyer-mayländer, thomas Breyer-Mayländer, Thomas nie wliczają w siebie ewentualnych wydatków związanych z przesyłką. Podczas wyboru miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z oponiami o sklepie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Katalog ofert jest odświeżana co kilka minut.
-
Online-marketing und e-commerce für buchverlage Breyer-mayländer, thomas (idź do MegaKsiazki.pl)
★★★★★66,96 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Breyer-Mayländer, Thomas
Produkty powiązane
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Sprawdź promocje z sekcji biznes, ekonomia popularnych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Mentoring i tutoring w organizacji
- Prognozowanie w agrobiznesie. Teoria i przykłady zastosowania
- Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
- Fluktuacje gospodarcze. Nowa synteza - Bernard Landais, Krzysztof Malaga
- Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
- Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
- Pietra rivoli Śladami t-shirta
- Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł
- Strat to Action. Metoda Kaizen™: od strategii do działania
Więcej nowości:
- Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego
- Neuronauka konsumencka. Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
- Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi
- Polityka pieniężna Europejskiego Banku Centralnego i Systemu Rezerwy Federalnej w latach 2000-2017
- Od Las Vegas do Wall Street. O tym, jak pokonałem kasyno oraz rynek
- Logistyka. Wybrane zagadnienia
- Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
- Uliczny ekonomista.15 ekonomicznych lekcji, które powinien poznać każdy obywate
- Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji... t.2 Fundacja na rzecz czystej energii
- W litanijnym śpiewie