Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej

Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej

21,85 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 21,85 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów internetowych w naszej bazie aby odszukać świetną ofertę dla Ciebie. Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej z kategorii pozostałe książki kupisz w cenie 21,85 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 21,85 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Pozostałe książki
  • 9788365817334

Opis Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej

W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu albo narzędzi czy również bez oceny efektów wcześniej używanych rozwiązań jest nieracjonalne i ryzykowne. Potrzebne jest więc rozwijanie wiedzy nie tylko o technikach pomiaru tych efektów, używanych w kalkulowaniu przeróżnych mierników efektywności, lecz także o metodach, które demonstrując związki kazualne pomiędzy określoną aktywnością promocyjną a zjawiskami rynkowymi pozwolą uchwycić widoczne determinanty wydajności komunikacji marketingowej.Analizując polski dorobek naukowo-badawczy w tym obszarze, można odnieść wrażenie,dane używane w marketingu do formułowania sądów na temat rezultatów akcji promocyjnych i ewentualnych czynników sukcesu tych działań pochodzą na ogół z ilościowych pomiarów sondażowych (wywiady, ankiety), choć można również dojrzeć wzrost zainteresowania technikami pomiaru jakościowego czy triangulacją metod.Opis stanowi fragment Wstępu

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej
Kategoria Pozostałe książki
ISBN 9788365817334
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 21,85 zł
Najwyższa cena 21,85 zł
W bazie od 26.02.2021
Data aktualizacji 11.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania zmian cen pozwala Ci podejmować mądre decyzje zakupowe.

nie udało się nam pozyskać historycznych informacji cenowych dla produktu Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla innych istotna! Dodaj recenzję produktu.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty dostawy dla Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej nie są wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie dokonasz zakupu, zorientuj się w ocenach sklepu i pamiętaj o doliczeniu dodatkowych kosztów jeśli istnieją. Aktualizacja katalogu sklepów następuje co kilka - kilkanaście minut.

  • Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej Sklep on-line
    ★★★★★
    21,85 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Pozostałe książki

Produkty powiązane

Inne z kategorii Pozostałe książki

Brak innych produktów w kategorii Pozostałe książki
...