Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

70,00 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma Empik w cenie 70,00 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość internetowych sklepów w systemie aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 70,00 zł w sklepie Empik. Wyświetlona cena 70,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • 5210402077

Opis Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Książka proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami ry...

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Kategoria Biznes, ekonomia
ISBN 5210402077
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 70,00 zł
Najwyższa cena 70,00 zł
W bazie od 04.10.2023
Data aktualizacji 19.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen pozwoli Ci podejmować.

Nie udało nam się pozyskać historycznych danych cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla nas niezwykle ważna! Wyślij recenzję tego produktu.

Na chwilę obecną brak recenzji Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych , które zostały pokazane poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów dostawy. Przed zakupem, pozyskaj informacje o reputacji firmy i pamiętaj o możliwości pojawienia się kosztów powiązanych z wysyłką. Aktualizacja listy propozycji odbywa się co kilka minut.

  • Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (idź do Empik)

    Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych Sklep on-line
    ★★★★★
    70,00 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia

Produkty powiązane

Biznes ci ucieka 2
55,00 zł

Biznes ci ucieka 2

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...