Książka proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami ry...
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
70,00 zł
Promocja dla Ciebie!
Najkorzystniejszą propozycję ma Empik w cenie 70,00 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy dużą ilość internetowych sklepów w systemie aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 70,00 zł w sklepie Empik. Wyświetlona cena 70,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 5210402077 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 70,00 zł |
Najwyższa cena | 70,00 zł |
W bazie od | 04.10.2023 |
Data aktualizacji | 19.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | Empik |
Historia cen
Funkcja monitorowania historii cen pozwoli Ci podejmować.
Nie udało nam się pozyskać historycznych danych cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie później.
Nie udało nam się pozyskać historycznych danych cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie później.
Recenzje / opinie
Opinia użytkowników jest dla nas niezwykle ważna! Wyślij recenzję tego produktu.
Na chwilę obecną brak recenzji Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!
Na chwilę obecną brak recenzji Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!
Znalezione oferty w bazie
Ceny ofert dla Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych , które zostały pokazane poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów dostawy. Przed zakupem, pozyskaj informacje o reputacji firmy i pamiętaj o możliwości pojawienia się kosztów powiązanych z wysyłką. Aktualizacja listy propozycji odbywa się co kilka minut.
-
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (idź do Empik)
★★★★★70,00 złKategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia
Produkty powiązane
55,00 zł
Biznes ci ucieka 2
50,55 zł
Innowacje. Napęd wzrostu
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
46,99 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Przeglądaj promocje z kategorii biznes, ekonomia popularnych producentów:
Popularne marki:
Biznes, ekonomia
Cedewu,
Biznes, ekonomia
Difin,
Biznes, ekonomia
MT Biznes,
Biznes, ekonomia
Naukowe Sophia,
Biznes, ekonomia
One press,
Biznes, ekonomia
One press / helion,
Biznes, ekonomia
PWE,
Biznes, ekonomia
Poltext,
Biznes, ekonomia
Wolters Kluwer,
Biznes, ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ostatnio zaktualizowane:
- Mentoring i tutoring w organizacji
- Prognozowanie w agrobiznesie. Teoria i przykłady zastosowania
- Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
- Fluktuacje gospodarcze. Nowa synteza - Bernard Landais, Krzysztof Malaga
- Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
- Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
- Pietra rivoli Śladami t-shirta
- Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł
- Od Las Vegas do Wall Street. O tym, jak pokonałem kasyno oraz rynek
Więcej nowości:
- Logistyka. Wybrane zagadnienia
- Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
- Uliczny ekonomista.15 ekonomicznych lekcji, które powinien poznać każdy obywate
- Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji... t.2 Fundacja na rzecz czystej energii
- Konsumpcja odpowiedzialna - wyzwania dla zarządzania rozwojem
- Dehumanizujące aspekty zautomatyzowanych procesów
- Szkoła biznesu dla ludzi, którzy lubią pomagać innym
- Programistami da się zarządzać! Zasady i narzędzia pomocne w zarządzaniu zespołami programistów
- Zarządzanie talentami
- Dlaczego chcemy żebyś był bogaty