Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel i przekształć swoje informacje w poręczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swym ogromnym doświadczeniem i demonstruje, jak zadawać właściwe pytania i uzyskiwać dokładne, przydatne odpowiedzi.
nowe wydanie, powiększone bardziej, niż którekolwiek z poprzednich, obejmuje zagadnienia rozciągające się od analizy jednym kliknięciem po HISTORIA.AKCJI, od dynamicznych tablic po Power Query i zawiera sześć nowych rozdziałów.
Osiągnij biegłość, rozwiązując ponad 900 problemów opartych na prawdziwych wyzwaniach, przed którymi stają analitycy. Rozwiązuj prawdziwe problemy biznesowe w programie Excel i zyskaj przewagę konkurencyjną • prędkie przejście od podstaw do innowacyjnych analiz • zastosowanie nowych ulepszeń Power Query do pobierania i przekształcania danych z wielu różnorodnych źródeł • użycie funkcji LAMBDA do budowania własnych funkcji bez korzystania z VBA • nowe typy informacji dla importowania cen akcji, informacji pogodowych, informacji geograficznych, informacji o filmach i muzyce • Budowanie wyrafinowanych wykresów • wykorzystanie nowej funkcji XLOOKUP do zrewolucjonizowania formuł wyszukiwania • świeże formuły oparte na tablicach dynamicznych, które pozwalają sortować i filtrować informacje i wyszukiwać wartości unikatowe • ułatwianie podejmowania decyzji dzięki prowdopodobieństwu, analizom bayesowskim i symulacjom Monte Carlo • stosowanie linii trendu, regresji wielokrotnej i wygładzania wykładniczego w analizach predykcyjnych • użycie modelu danych i Power Pivot do sprawnego budowania i stosowania relacyjnych źródeł informacji O autorze Wayne L.
Winston jest emerytowanym profesorem Decision and Information Sciences w Bauer College of Business Uniwersytetu Houston, gdzie zdobył ponad 40 nagród za sprawne nauczanie. Wykładał najmocniej sprawne techniki zastosowania programu Excel do rozwiązywania problemów i podejmowania ulepszonych decyzji.
Jest współtwórcą systemu śledzenia i oceniania graczy drużyny Dallas Mavericks, a także autorem wielu książek, w tym Practical Management Science, Mathletics, i Marketing Analytics. Dwukrotny zwycięzca konkursu Jeopardy!