Czy możesz sobie wyobrazić, iż jesteś w stanie zidentyfikować klientów przynoszących największe zyski, wypracować udoskonaloną strategię komunikowania się z nimi i zainspirować ich, by kupowali więcej? A więc, naprawdę możesz to zrobić.
A najkorzystniejsze jest to, iż możesz to osiągnąć używając informacji, które już masz. Wszystko, co robimy, generuje dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google albo choćby przegląda sieć w swym telefonie, wytwarzana jest kolejna cząstka danych, które mogą pomóc nam zrozumieć i przewidzieć zachowanie konsumentów.
Rewolucja w analizowaniu danych właśnie się toczy i metody i narzędzia radzące sobie z tym potopem danych stają się coraz prostsze i mniej kosztowne, a równocześnie bardziej staranne, aniżeli kiedykolwiek wcześniej.
Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji reklamowej OgilvyOne New York i mózg praktyki analitycznej wykorzystywanej w agencji przedstawia, jak możemy przekształcić swoje informacje te niewiele znaczące seksowne cyferki, które mogą zapewnić więcej zysków naszemu biznesowi w efektywne strategie prawdziwego wzrostu.
W jasnym, klarownym stylu wyjaśnia, jak: Ustalić, którzy klienci mają największy potencjał rozszerzenia wartości, po których można spodziewać się obszerniejszych zakupów, a którzy nie są warci targetowania.
Alokować zasoby marketingowe w najlepszy osiągalny sposób. Przewidzieć, jakich produktów albo usług kupujący będą potrzebować w przyszłości. Zoptymalizować swoją obecność w sieci, aby uzyskać największy zwrot z wyszukiwania.
Lektura obowiązkowa dla marketerów starających się uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji, właścicieli znikomych firm pragnących rosnąć szybciej albo kreatywnych twórców pragnących poznać reakcję na swoje działania i nie tylko.
Tytuł Te niewiele znaczące seksowne cyferki. Jak rozwinąć biznes... Autorzy Brown Paul, Maex Dimitri Wydawnictwo APN PROMISE EAN 9788375411003 ISBN 9788375411003 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 262 Format 17x23 cm Rok wydania 2012 Oprawa broszurowa