Wolność przegrywa. Indywidualizm jest w odwrocie. Demagodzy i radykałowie nadają ton debacie publicznej, a motto żyj i pozwól żyć innym słychać coraz ciszej.
Przedsiębiorca idei to książka o tym, jak to zmienić. Marcin Chmielowski przedstawia w niej teorię i praktykę zmiany społecznej, pokazując w jaki sposób organizować instytucje zdolne dbać o wolność. Odwołując się do klasyków i ochoczo czerpiąc z intelektualnych osiągnięć tych, którzy naprawdę zmienili rzeczywistość,, a także posiłkując się własnymi doświadczeniami z pracy w organizacjach pozarządowych, Autor pokazuje gotowy model działania. I proponuje go tym, którzy będą chcieli z niego skorzystać.
Czy samoorganizacja, zdolność do współpracy i podejrzliwość wobec państwa wystarczą, żeby postawić tamę atakom na wolność? Ta książka mówi o tym, że będzie to nieprzystępne, lecz jest osiągalne.
Wydawca
Przedsiębiorca idei to książka o tym, jak to zmienić. Marcin Chmielowski przedstawia w niej teorię i praktykę zmiany społecznej, pokazując w jaki sposób organizować instytucje zdolne dbać o wolność. Odwołując się do klasyków i ochoczo czerpiąc z intelektualnych osiągnięć tych, którzy naprawdę zmienili rzeczywistość,, a także posiłkując się własnymi doświadczeniami z pracy w organizacjach pozarządowych, Autor pokazuje gotowy model działania. I proponuje go tym, którzy będą chcieli z niego skorzystać.
Czy samoorganizacja, zdolność do współpracy i podejrzliwość wobec państwa wystarczą, żeby postawić tamę atakom na wolność? Ta książka mówi o tym, że będzie to nieprzystępne, lecz jest osiągalne.
Wydawca
Tytuł Przedsiębiorca idei Autor Marcin Chmielowski Wydawnictwo Fijorr EAN 9788366337107 ISBN 9788366337107 Kategoria Literatura, Socjologia liczba stron 226 Format 210x148x22 mm Rok wydania 2020 Oprawa broszurowa