Publikacja zbiorowa dotycząca teoretycznych i funkcjonalnych aspektów propagandy, równocześnie prezentująca, w jakim kierunku rozwijają się w ostatnich latach rozważania powiązane z procesem manipulacji politycznej, a także ewolucją działań propagandowych podejmowanych w sferze publicznej.
Tematyka dotycząca zagadnień propagandy oraz manipulacji stosowanej dla osiągnięcia zamierzonych celów propagandowych oraz poszerzające się instrumentarium manipulacji użytkowane w tym zakresie wskazuje, iż zagadnienie to ma wymiar ewolucyjny, co zasługuje na wnikliwą analizę i badanie fenomenu tych zjawisk i refleksję nad tym, do czego prowadzą działania propagandowe podejmowane w reżimach demokratycznych u progu trzeciej dekady XXI wieku.
Tego skomplikowanego zadania jako redaktor naukowy tomu podjął się prof. Marek Sokołowski socjolog i medioznawca z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie zapraszając do współpracy i przygotowania artykułów badaczy wywodzących się z obszaru nauk społecznych z wielu ośrodków akademickich w kraju.
Opracowanie to polecamy stanowczo ekspertom w zakresie politologii, socjologii polityki, zarządzania informacją, psychologii propagandy, medioznawcom, dziennikarzom, współpracownikom sztabów wyborczych, analitykom informacji w instytucjach badawczych, specjalistom w zakresie public relations i wszystkim tym, którzy chcą wydajniej i bardziej świadomie poruszać się w świecie manipulacji i oddziaływań perswazyjnych.
Tytuł Przekonać, pozyskać, skłonić. Re-wizje Autor Marek Sokołowski Wydawnictwo Adam Marszałek EAN 9788381802185 ISBN 9788381802185 Kategoria Literatura, Socjologia ilość stron 440 Format 225x160x25 mm Rok wydania 2020 Oprawa broszurowa