Praca zdalna jest jedną z obietnic przyszłości, które pojawiły się na skutek czego burzliwego rozwoju technologii. Wydaje się jednak, iż taka forma zatrudnienia nie jest dogodnym rozwiązaniem dla każdej marki. Pokaźne korporacje oparte na sztywnych strukturach i projektach wyliczonych co do godziny wyraźnie niechętnie sięgają po tę możliwość. Korzystają z niej raczej startupy czy firmy programistyczne. Jednak niemal każdy przyzna, iż nie można bagatelizować korzyści płynących z modelu pracy zdalnej: brak potrzeby utrzymywania pokaźnego biura, łatwiejsze prowadzenie biznesu w najróżniejszych strefach czasowych, prostszy dostęp do utalentowanych pracowników - to tylko te najistotniej oczywiste.
Trzymasz w rękach inspirujący zbiór porad praktyków w dziedzinie telepracy. Dzięki tej książce przekonasz się, jak łatwo dziś można współpracować z ludźmi znajdującymi się w przeróżnych zakątkach świata. Poznasz korzyści z wdrożenia pracy zdalnej, takie jak uwolnienie się od uciążliwych dojazdów czy zwiększona skuteczność i kreatywność pracowników. Dowiesz się, jakie narzędzia i techniki ułatwią maksymalne korzystanie z możliwości telepracy. Co widoczne, w publikacji wyznaczono także wady takiego modelu działania, co pozwoli na w pełni świadome podjęcie decyzji. W końcu idea pracy zdalnej ma być nie tyle sposobem na cięcie kosztów zatrudnienia, ile na ulepszenie jakości pracy i rozszerzenie satysfakcji z jej realizowania!
W tej książce:
- Dlaczego warto przejść na pracę zdalną i jak się za to wziąć
- Telepraca: prawdziwe wady i głupie wymówki
- Metody pozyskiwania najlepszych współpracowników
- Techniki zarządzania pracownikami zdalnymi
- potrzebnik telepracownika