Książka napisana pozostała z myślą o koncertujących muzykach, aktywnych nauczycielach muzykach, animatorach edukacji muzycznej, studentach akademii muzycznych i wychowania muzycznego, starszych uczniach szkół muzycznych oraz rodzicach udzielających szeroko rozumianego wsparcia swym uzdolnionym muzycznie dzieciom. Bez względu na wariant podejmowanej dynamiczności muzycznej (uczenie się, nauczanie, profesjonalne czy amatorskie wykonawstwo muzyczne) o zjawisku tremy warto posiadać wiedzę, którą następnie można wykorzystywać w funkcjonalnych strategiach postępowania pedagogicznego i wykonawczego.
W poszczególnych rozdziałach książki Czytelnik znajdzie odpowiedź na pytanie, jak wydajnie, dzięki zrozumieniu zjawiska tremy, okiełznać stres towarzyszący występom publicznym? Eliminując napięcia wynikające ze złego przygotowania i negatywnego postrzegania występów publicznych, Czytelnik-wykonawca będzie mógł odnajdzieć/rozpoznać dużo osobistych zasobów, które pozwolą mu na stosowanie sprawnych metod psychologicznych, przygotowujących do pomyślnego występu publicznego.
Partner wydania: Centrum Edukacji Artystycznej.
seria cyklu: ENGRAM
ISBN: 9788380856172
Kod paskowy: 9788380856172
Autorzy: Bissinger-Ćwierz Urszula, Nogaj Anna Antonina
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20629
liczba stron: 244
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.375
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka