Książka napisana pozostała z myślą o koncertujących muzykach, aktywnych nauczycielach muzykach, animatorach edukacji muzycznej, studentach akademii muzycznych i wychowania muzycznego, starszych uczniach szkół muzycznych i rodzicach udzielających szeroko rozumianego wsparcia swym uzdolnionym muzycznie dzieciom. Bez względu na typ podejmowanej dynamiczności muzycznej (uczenie się, nauczanie, mistrzowskie czy amatorskie wykonawstwo muzyczne) o zjawisku tremy warto posiadać wiedzę, którą następnie można wykorzystywać w ergonomicznych strategiach innowacyjnania pedagogicznego i wykonawczego.
W poszczególnych rozdziałach książki Czytelnik znajdzie odpowiedź na pytanie, jak wydajnie, dzięki zrozumieniu zjawiska tremy, okiełznać stres towarzyszący występom publicznym? Eliminując napięcia wynikające ze złego przygotowania i negatywnego postrzegania występów publicznych, Czytelnik-wykonawca będzie mógł odnajdzieć/rozpoznać niemało osobistych zasobów, które pozwolą mu na używanie sprawnych metod psychologicznych, przygotowujących do pomyślnego występu publicznego.
Partner wydania: Centrum Edukacji Artystycznej.
linia procesu: ENGRAM
ISBN: 9788380856172
Kod paskowy: 9788380856172
Autorzy: Bissinger-Ćwierz Urszula, Nogaj Anna Antonina
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20629
liczba stron: 244
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.375
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka