Drive to nieszablonowa książka, która zapładnia myślenie, a także skuteczne działanie. Pink wysuwa solidne argumenty, by ponownie przemyśleć motywacje i dostarcza narzędzi koniecznych do przeprowadzenia zmian we własnym życiu.
Daniel H. Pink jest twórcą obalającego pewien paradygmat poglądu na to, co naprawdę nas motywuje i jak możemy użyć tę wiedzę, by pracować mądrzej i żyć lepiej.
Większość z nas przekonana jest,najlepszym sposobem na zmotywowanie siebie i innych są nagrody oraz filozofia kija i marchewki. A to błąd, bowiem tajemnicą pozwalającą uzyskać wysokie wyniki oraz satysfakcję - w pracy, w szkole i w domu - jest głęboko zakorzeniona w człowieku potrzeba kierowania swym własnym życiem, uczenia się i tworzenia czegoś nowego i lepszego postępowania wobec siebie i tego najkorzystniejszego ze światów.
Korzystając z wyników naukowych badań nad tym co motywuje ludzi, Pink ujawnia rozbieżność pomiędzy nauką a praktyką w biznesie, i uzmysławia, jaki to ma wpływ na każdy aspekt naszego życia. Dowodzi, iż to co działało sprawnie w dwudziestym wieku, jest w zupełnym rozbracie ze współczesnymi wyzwaniami. W Drive Pink zajmuje się trzema elementami prawdziwej motywacji - autonomią, mistrzostwem i celem -, a także oferuje mądre, prekursorskie techniki, by je wprowadzić w życie. A przy sposobności zabiera nas do firm, które stosują świeże podejście w motywowaniu i demonstruje nam naukowców, a także przedsiębiorców, którzy śmiało wskazują drogę ku przyszłości.
Drive aż kipi od wyśmienitych pomysłów - to wyjątkowa książka, która zmienia sposób myślenia i podejścia do życia.
EAN: 9788360652930