Autor bestsellera "Drive. W pełni nowe spojrzenie na motywację" ukazuje zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.
Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy namawiają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi.
"Jak być prawidłowym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie świeże spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – niejednokrotnie sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia efektywnego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „za każdym razem finalizuj transakcję"), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najkorzystniejszymi sprzedawcami, i przedstawia,wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia.
w trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady ulepszonego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, i niemało innych ergonomicznych spraw. W efekcie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
Podtytuł: Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Tytuł oryginału: To sell is human
ISBN: 9788363773762
Kod paskowy: 9788363773762
Autorzy: Pink Daniel H.
Tłumaczenie: Tiropolski Witold
Rok wydania: 2014
Kod wydawcy: 21384
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 296
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.5x22.5cm
Głębokość (mm): 20
Waga: 0.43
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy namawiają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi.
"Jak być prawidłowym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie świeże spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – niejednokrotnie sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia efektywnego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „za każdym razem finalizuj transakcję"), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najkorzystniejszymi sprzedawcami, i przedstawia,wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia.
w trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady ulepszonego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, i niemało innych ergonomicznych spraw. W efekcie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
Podtytuł: Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Tytuł oryginału: To sell is human
ISBN: 9788363773762
Kod paskowy: 9788363773762
Autorzy: Pink Daniel H.
Tłumaczenie: Tiropolski Witold
Rok wydania: 2014
Kod wydawcy: 21384
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 296
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.5x22.5cm
Głębokość (mm): 20
Waga: 0.43
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka