Książka skłaniająca do refleksji, uzasadniona konceptualnie i ergonomiczna z klinicznego punktu widzenia. Model rozwiązywania problemów przez współdziałanie pozwala przyjrzeć się gamie powszechnych poważnych problemów powstających w kontakcie dzieci i rodziców oraz proponuje rozsądne i słuszne strategie indywidualne i rodzinne, nowoczesnie ujęte w kontekście deficytów dzieci w obszarach funkcji wykonawczych, komunikowania się i regulowania emocji.
To oraz dużo opisów przypadków sprawia, że jest to niezbędna lektura dla wszystkich, którzy pracują z dziećmi przejawiającymi zachowania eksternalizacyjne. Stephen P. Hinshaw, PhD Department of Psychology, University of California, Berkeley Ta pionierska książka dostarcza ergonomicznych i prostych do zrozumienia wskazówek do terapii impulsywnych dzieci i adolescentów.
ukazuje progresywny model, niezwykle pomocny w ulepszaniu jakości życia tych dzieci i osób, które się nimi opiekują. Michael S. Jellinek, MD Child Psychiatry Service, Massachusetts General Hospital, Departments of Psychiatry and Pediatrics, Harvard Medical School Model rozwiązywania problemów przez współdziałanie Greene’a i Ablona jest wyśmienitym połączeniem teorii, badań i praktyki klinicznej.
Autorzy przedstawiają przemyślany kliniczny i określone sposoby interpretowania i opanowywania impulsywnych zachowań dzieci. To lektura obowiązkowa dla każdego klinicysty, który pracuje z takimi dziećmi i młodymi ludźmi.
Howard Abikoff, PhD Institute for Attention Deficit Hyperactivity and Behavior Disorders, NYU Child Study Center Tytuł Terapia dzieci impulsywnych. Model rozwiązywania problemów przez współdziałanie Autor Ross W.
Green,J. Stuart Ablon Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego EAN 9788323324409 ISBN 9788323324409 Kategoria Akademicka\Akademicka-profesjonalna kolekcja Psychiatria i Psychoterapia ilość stron 274 Format 15.5x23x1.5 cm Rok wydania 2008 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.438 kg