Nachhaltigkeit oder Greenwashing? Ökologisches Marketing in Unternehmen Thornton, Russell
Okazja dla Ciebie!
Przejrzeliśmy bazę sklepów internetowych w bazie danych aby odszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Nachhaltigkeit oder Greenwashing? Ökologisches Marketing in Unternehmen Thornton, Russell Thornton, Russell z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 130,19 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Kwota 130,19 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Nachhaltigkeit oder Greenwashing? Ökologisches Marketing in Unternehmen Thornton, Russell
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Nachhaltigkeit oder Greenwashing? Ökologisches Marketing in Unternehmen Thornton, Russell | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Thornton, Russell |
ISBN | 3656176361 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 130,19 zł |
Najwyższa cena | 130,19 zł |
W bazie od | 28.04.2023 |
Data aktualizacji | 29.04.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
Bardzo nam przykro, ale obecnie brak aktualnych danych z historią cen produktu Nachhaltigkeit oder Greenwashing? Ökologisches Marketing in Unternehmen Thornton, Russell.
Recenzje / opinie
Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!
Znalezione oferty w bazie
Ceny prezentowanych poniżej ofert dla Nachhaltigkeit oder Greenwashing? Ökologisches Marketing in Unternehmen Thornton, Russell Thornton, Russell nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów zapakowania i przesyłki Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenie sklepu i pamiętaj o doliczeniu ekstra kosztów jeśli istnieją. Lista propozycji jest odświeżana co kilka - kilkanaście minut.
-
Nachhaltigkeit oder Greenwashing? Ökologisches Marketing in Unternehmen Thornton, Russell (idź do MegaKsiazki.pl)
★★★★★130,19 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Thornton, Russell
Przeglądaj promocje z kategorii biznes, ekonomia cenionych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Marketing für hotellerie und gastronomie Wolf, kurt
- Book marketing for authors Bromley, julie; leidich, terri ann
- Sztuka autoreformy
- Jak mądrze inwestować?
- Jak zatrudniać pracowników
- Mentalność antykapitalistyczna
- Metodologia badań nad turystyką
- Świat oczami młodych ekonomistów
- ABC Spółki z o.o., Spółki komandytowej
- Zdolność absorpcyjna przedsiębiorstwa w relacji
Więcej nowości:
- Środki trwałe w jednostkach sektora finansów publicznych (z suplementem elektronicznym)
- Zysk i strata Instytut ludwiga von misesa
- Analiza finansowa i rynek kapitałowy
- Prawne i ekonomiczno-finansowe determinanty
- Ubezpieczenia w.3
- Big data w zarządzaniu
- Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania
- Rozwój kompetencji dla gospodarki 4.0
- Potencjał odporności organizacyjnej
- Opakowanie jako narzędzie oddziaływania na