Tourism Marketing Morrison, Alastair M. (Purdue University, USA)
Specjalna okazja dla Ciebie!
Przeszukaliśmy całą bazę sklepów internetowych w naszym systemie aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Tourism Marketing Morrison, Alastair M. (Purdue University, USA) Morrison, Alastair M. (Purdue University, USA) z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 230,86 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Wyświetlona cena 230,86 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Tourism Marketing Morrison, Alastair M. (Purdue University, USA)
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Tourism Marketing Morrison, Alastair M. (Purdue University, USA) | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
ISBN | 9780415726368 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 230,86 zł |
Najwyższa cena | 230,86 zł |
W bazie od | 01.04.2022 |
Data aktualizacji | 16.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | MegaKsiazki.pl |
Historia cen
nie udało się nam pobrać archiwalnych danych na temat cen dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.
Recenzje / opinie
Jeszcze nikt nie ocenił Tourism Marketing Morrison, Alastair M. (Purdue University, USA). Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!
Znalezione oferty w bazie
Ceny prezentowanych poniżej ofert dla Tourism Marketing Morrison, Alastair M. (Purdue University, USA) Morrison, Alastair M. (Purdue University, USA) nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów zapakowania i przesyłki Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Lista propozycji cenowych jest odświeżana co kilkanaście minut.
-
Tourism Marketing Morrison, Alastair M. (Purdue University, USA) (w sklepie MegaKsiazki.pl)
★★★★★230,86 złKategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia Morrison, Alastair M. (Purdue University, USA)
Produkty powiązane
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Przeglądaj produkty z kategorii biznes, ekonomia popularnych marek:
Ostatnio zaktualizowane:
- Mentoring i tutoring w organizacji
- Prognozowanie w agrobiznesie. Teoria i przykłady zastosowania
- Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
- Fluktuacje gospodarcze. Nowa synteza - Bernard Landais, Krzysztof Malaga
- Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
- Od celu do wyniku. Siła mechanizmów katalitycznych w biznesie
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
- Pietra rivoli Śladami t-shirta
- Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł
- Strat to Action. Metoda Kaizen™: od strategii do działania
Więcej nowości:
- Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego
- Neuronauka konsumencka. Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
- Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi
- Polityka pieniężna Europejskiego Banku Centralnego i Systemu Rezerwy Federalnej w latach 2000-2017
- Od Las Vegas do Wall Street. O tym, jak pokonałem kasyno oraz rynek
- Logistyka. Wybrane zagadnienia
- Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
- Uliczny ekonomista.15 ekonomicznych lekcji, które powinien poznać każdy obywate
- Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji... t.2 Fundacja na rzecz czystej energii
- W litanijnym śpiewie