Umcs Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce
Umcs Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce
Umcs Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce

Umcs Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce

od
29,90 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma MegaKsiazki.pl w cenie 29,90 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów online w systemie aby odszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Umcs Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce UMCS z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 29,90 zł w sklepie MegaKsiazki.pl. Przedstawiona cena 29,90 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Umcs
  • 9788322794371
  • miękka
  • Anna Polska
  • UMCS
  • 270
  • 2021

Opis Umcs Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce

Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania ładności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej użytkowane poprzez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej. Jednak w Polsce sytuacja jest inna. Narzędzia marketingowe są jeszcze słabo obecne w sferze zarządzania jednostkami terytorialnymi, zwłaszcza we wschodnich województwach Polski. Równocześnie znacznym czynnikiem zagrażającym jakości ładu przestrzennego, szerzej zaś jakości przestrzeni miast dla ich użytkowników jest ofensywa firm, które w ramach własnych kampanii marketingowych poszukują nowych terenów dla swojej aktywności.
Świadomość zagrożeń w zagospodarowaniu przestrzeni, jakie niesie żywiołowa jej komercjalizacja, w tym niekontrolowana sprzedaż i spontaniczne przeznaczanie gruntów pod różnorodne funkcje, nasuwa wniosek,używanie podejść i technik marketingu urbanistycznego w zarządzaniu miastami musi być kontrolowane, przeważnie z punktu widzenia dalekosiężnych, strategicznych racji otwarcia na rozwój zrównoważony. Mimo potencjalnych zagrożeń związanych z jego stosowaniem, marketing nie może być w pełni ignorowany, gdyż w sytuacji rosnącego znaczenia konkurencyjności miast i gmin stanowi ważne narzędzie budowania ich błyskotliwości dla użytkowników.
- Anna Polska
Tytuł Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce Autor Anna Polska Wydawnictwo UMCS EAN 9788322794371 ISBN 9788322794371 Kategoria Literatura, Marketing liczba stron 270 Format 240x170 mm Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Umcs Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka UMCS
ISBN 9788322794371
Oprawa miękka
Autor Anna Polska
Wydawnictwo UMCS
Ilość stron 270
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 29,90 zł
Najwyższa cena 36,53 zł
W bazie od 21.02.2021
Data aktualizacji 16.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu MegaKsiazki.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji o zakupie.

Bardzo nam przykro, ale obecnie brak aktualnych danych o historii cen produktu Umcs Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce (Biznes, ekonomia).

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Daj znać innym, co o nim myślisz.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Umcs Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Umcs Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce UMCS, które zostały przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim zdecydujesz, gdzie zrobić zakup, koniecznie zapoznaj się z opiniami o sklepie i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Co kilka - kilkanaście minut odbywa się aktualizacja listy sklepów.

  • Umcs Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce (w sklepie MegaKsiazki.pl)

    Umcs Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce Sklep on-line
    ★★★★★
    30,61 zł
    Kategoria w sklepie MegaKsiazki.pl: Biznes, ekonomia UMCS

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...