Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Urszula janeczek
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Urszula janeczek
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Urszula janeczek

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Urszula janeczek

30,40 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 30,40 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów on-line w systemie aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Urszula janeczek Urszula Janeczek z kategorii audiobooki kupisz w cenie 30,40 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 30,40 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788378752974
  • Urszula Janeczek
  • 376
  • 2016

Opis Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Urszula janeczek

Tytuł Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Autor Urszula Janeczek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-297-4 Rok wydania 2016 Katowice liczba stron 376 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział I
PODSTAWY SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA W MARKETINGU W PERSPEKTYWIE ETYKI I GLOBALIZACJI 17
1. Miejsce i komponenty etyki biznesu w systemie nauk o moralności 17
2. Czasowy i kulturowy rozmiar etyki biznesu na tle wybranych kierunków filozoficznych 22
3. Geneza społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) 33
4. Obszary odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa na tle koncepcji pokrewnych 45
5. Rozwój CSR w kontekście procesów internacjonalizacji i globalizacji 56
6. Wpływ globalizacji na współczesne praktyki marketingowe 64
7. Przesłanki implementacji CSR w marketingu 70
Rozdział II
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA JAKO WARTOŚĆ DLA INTERESARIUSZY 87
1. Wartości społeczne w misji, wizji i systemie celów przedsiębiorstwa 87
2. Tworzenie systemu troski o interesariuszy 94
3. Rozwój instrumentów społecznej odpowiedzialności biznesu 103
4. Rola kodeksu etycznego przedsiębiorstwa w promowaniu etycznych zachowań w biznesie 112
5. Wymogi interesariuszy wobec CSR w marketingu w zakresie wartości ekonomiczno-społecznych 121
Rozdział III
WPŁYW KAPITAŁU INTELEKTUALNEGO NA wymiar ETYCZNY DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ 126
1. Menedżer marketingu jako kreator społecznie odpowiedzialnych postaw przedsiębiorstwa 126
2. Funkcje menedżera marketingu a nowy rozmiar zarządzania 137
3. Zakres refleksji etycznej w marketingu 151
4. Wielość i konflikt ról pełnionych poprzez menedżerów marketingu 161
Rozdział IV
WPŁYW KONSUMENTÓW NA REALIZACJĘ KONCEPCJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI W MARKETINGU 171
1. Zależność pomiędzy ewolucją roli klientów a współczesnym marketingiem 171
2. Konsument a problem wartości w marketingu 181
3. Wiedza i relacje w procesie zarządzania wartością klienta 192
4. Rola konsumentów i organizacji konsumenckich w egzekwowaniu produktywności realizacji koncepcji odpowiedzialnego marketingu 203
Rozdział V
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH PRZEDSIĘBIORSTW – W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH 212
1. Charakterystyka procedury badawczej i badanych zbiorowości 212
2. Stosunek kadry kierowniczej badanych przedsiębiorstw do problemów społecznej odpowiedzialności 217
2.1. Profil respondentów 217
2.2. Sposób pomiaru 219
2.3. Wyniki badań 220
3. Identyfikacja zakresu społecznej odpowiedzialności w działalności marketingowej badanych przedsiębiorstw – profil respondentów i wyniki badań 229
4. Ocena stopnia przywiązania klientów do społecznie odpowiedzialnych zachowań firm – profil respondentów i wyniki badań 247
Zakończenie 263
Bibliografia 271
Spis rysunków 291
Spis tabel 292
Spis wykresów 294
Załączniki 295

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Urszula janeczek
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788378752974
Autor Urszula Janeczek
Ilość stron 376
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 30,40 zł
Najwyższa cena 30,40 zł
W bazie od 17.09.2016
Data aktualizacji 16.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala Ci na ocenę wartości towaru w czasie.

Na tę chwilę nie posiadamy danych archiwalnych dotyczących ceny dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym klientom.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.

Znalezione oferty w bazie

Wskazane poniżej ceny dla produktu Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Urszula janeczek Urszula Janeczek nie wliczają w siebie kosztów związanych z wysyłką. Przed zakupem, pozyskaj informacje o prestiżu firmy i nie zapomnij o możliwości ujawnienia innych kosztów. Co kilkanaście minut odbywa się aktualizacja listy sklepów z ofertami.

  • Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Urszula janeczek (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Urszula janeczek Sklep on-line
    ★★★★★
    30,40 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Urszula Janeczek

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...