"Wiesz czego nie nauczyli Cię w szkole na historii? że możesz użyć ją na mnóstwo sposobów: do promowania swojego biznesu, wydarzenia, dla podmiotów kultury i samorządów albo wpłynąć na postawy odbiorców. Lecz jak się za to wziąć? Skąd wiesz czy nie zrobisz tego źle? Czy nie zostaniesz zhejtowany i odsądzony od czci i wiary? Czy w ogóle wolno Ci tak robić?
No ba! starczy wykorzystywać historię do działań marketingowych, bo wtedy promujesz podwójnie - producenta i historię. Przygotowałam dla Ciebie drobny przewodnik błędów, wtop, nudy itp., a także powodów, dlaczego nie wyszło. Pokaże Ci z jakich narzędzi w marketingu historycznym skorzystać, żeby tego uniknąć.
Ta książka jest dla przedstawicieli marek komercyjnych, które chciałyby użyć historię do budowania swej tożsamości i wizerunku i dla podmiotów kultury i samorządów. Dzięki niej zbudujesz relację z odbiorcą, zainteresujesz go swoją ofertą. Ta książka jest dla wszystkich, którzy mogą zadbać o marketing historyczny w Polsce.
Myślę, że Kościuszko nie musiałby korzystać z tej książki. Jak budował społeczność zaangażowaną? On był w tym mistrzem. Sięgnij po tę książkę i przejrzyj!"
No ba! starczy wykorzystywać historię do działań marketingowych, bo wtedy promujesz podwójnie - producenta i historię. Przygotowałam dla Ciebie drobny przewodnik błędów, wtop, nudy itp., a także powodów, dlaczego nie wyszło. Pokaże Ci z jakich narzędzi w marketingu historycznym skorzystać, żeby tego uniknąć.
Ta książka jest dla przedstawicieli marek komercyjnych, które chciałyby użyć historię do budowania swej tożsamości i wizerunku i dla podmiotów kultury i samorządów. Dzięki niej zbudujesz relację z odbiorcą, zainteresujesz go swoją ofertą. Ta książka jest dla wszystkich, którzy mogą zadbać o marketing historyczny w Polsce.
Myślę, że Kościuszko nie musiałby korzystać z tej książki. Jak budował społeczność zaangażowaną? On był w tym mistrzem. Sięgnij po tę książkę i przejrzyj!"