Marketing relacji - teoria i praktyka w.4 Cedewu
Marketing relacji - teoria i praktyka w.4 Cedewu
Marketing relacji - teoria i praktyka w.4 Cedewu

Marketing relacji - teoria i praktyka w.4 Cedewu

39,78 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 39,78 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów online w systemie Docero aby wyszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Marketing relacji - teoria i praktyka w.4 Cedewu Cedewu z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 39,78 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 39,78 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • CeDeWu
  • 9788381026802
  • Maciej Mitręga
  • CeDeWu
  • 148

Opis Marketing relacji - teoria i praktyka w.4 Cedewu

Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spomiędzy jej osiągalnych obszarów zastosowań poręcznych wypada wymienić m.in. Badania produktywności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym procesu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb solidnych firm usługowych. Książka ta może stanowić ponadto dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.

Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II pokazuje wybrane zagadnienia z zakresu użycia marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw wytwarzających relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom użycia marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.

(...) Książka niewątpliwie wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i odnajdzie czytelników wśród kadry nauczającej i wśród postępowych praktyków. Sięgną po nią ponadto ambitni studenci.

Prof. Zw. Dr hab. Józefa Kramer

(...) Z przyjemnością polecam tę wspaniałą książkę, stanowiącą świetną syntezę postępowego marketingu i łączącą konkretne podstawy teoretyczne z praktyką.

Dr hab. Jacek Otto, prof. Ndzw. Politechniki Łódzkiej

Tytuł Marketing relacji - teoria i praktyka w.4 Autor Maciej Mitręga Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026802 ISBN 9788381026802 Kategoria Literatura, Marketing liczba stron 148 Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing relacji - teoria i praktyka w.4 Cedewu
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Cedewu
ISBN 9788381026802
Autor Maciej Mitręga
Wydawnictwo CeDeWu
Ilość stron 148
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 39,78 zł
Najwyższa cena 39,78 zł
W bazie od 17.02.2023
Data aktualizacji 21.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala użytkownikowi na ocenę wartości produktu w czasie.

Nie udało się pozyskać archiwalnych danych na temat cen dla produktu Marketing relacji - teoria i praktyka w.4 Cedewu. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Napisz, co o nim myślisz.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty dostawy dla Marketing relacji - teoria i praktyka w.4 Cedewu Cedewu nie są wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Przed wyborem miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z reputacją firmy i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Katalog propozycji jest odświeżana raz na kilka / kilkanaście minut.

  • Marketing relacji - teoria i praktyka w.4 Cedewu (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Marketing relacji - teoria i praktyka w.4 Cedewu Sklep on-line
    ★★★★★
    39,78 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Cedewu

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...