Publikacja jest pierwszą pozycją na rynku dającą wskazówki, jak prowadzić komunikację, redagować pisma procesowe oraz układać strategię działania w sporze prawniczym.
W użyteczny sposób omawia tematykę komunikacji prawniczej, która nie jest wykładana na studiach prawniczych, a jest konieczna w późniejszej pracy.
Autorzy – prawnicy z bogatym doświadczeniem zawodowym – wyjaśniają trudne zagadnienia w prostym i dostępnym stylu. Przedstawiają sporo przykładów, które pozwalają lepiej zrozumieć analizowane kwestie i użyć je w swojej działalności.
Z opracowania czytelnik dowie się m.in.:
• czy lepsze jest pismo krótsze, czy dłuższe,
• czy trzeba w piśmie dokładnie definiować pojęcia,
• czy sędziowie posiadają poczucie humoru.
Książka jest przeznaczona dla adwokatów, radców prawnych, aplikantów i doradców podatkowych. Będzie {pomocn|przydatn)a studentom, którzy planują karierę adwokata lub radcy prawnego.