Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji potrzebne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej i przybliża sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji marki. Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiają możliwości użycia programów komputerowych podczas prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy artykułów i usług.
niemało informacji ujęto w transparentnych schematach i tabelkach, by pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszelkich poruszanych w książce zagadnień.
Podtytuł: Technikum
ISBN: 9788302157165
Kod paskowy: 9788302157165
Autorzy: Kargiel Alina, Piłka Robert, Zadrożna Dorota
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 20321
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 216
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.305
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka