ocenić trzeba szczególnie aktualny tytuł monografii, który uruchomił w autorach liczne i ciekawe tory analiz medioznawczych. Wielość i obfitość spojrzeń na dziennikarstwo w kontekście sytuacji kryzysowych stanowi niezaprzeczalny walor tej publikacji.
Czytelnik podczas lektury ma okazję zapoznać się z tekstami poglądowymi, artykułami analitycznymi, refleksjami dotyczącymi rozmaitych typów dziennikarstwa, stopni komunikowania i form medialnego przekazu.
równocześnie wszystkie teksty łączy mniej albo bardziej wyraźnie wyartykułowana troska o jakość dziennikarstwa i medialnych komunikatów. Skatalogowane w tym tomie artykuły stanowią źródło wiedzy, inspiracji metodologicznych, potwierdzają obfitość ujęć badawczych charakterystyczne dla dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach.
Tom zatytułowany Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury to publikacja ważna i konieczna. Będzie niewątpliwie używana poprzez medioznawców, studentów i wszelkich, którzy chcą wiedzieć więcej o istocie dziennikarstwa oraz wyzwaniach, z którymi przedstawiciele tej profesji się mierzą.
Tytuł Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach... T.2 Autorzy red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura Wydawnictwo UMCS EAN 9788322798201 ISBN 9788322798201 Kategoria Literatura, Medioznawstwo liczba stron 221 Format 240x171 mm Rok wydania 2024 Oprawa broszurowa