Książka dla praktyków, a zarazem progresywny podręcznik akademicki dla tych, którzy zamierzają być skuteczni w biznesie. Jest idealnym poradnikiem dla pracowników firm, które promują własne wyroby lub działalność na targach. Może być także z powodzeniem potraktowana jako pomoc dla organizatorów najróżniejszego typu wydarzeń promocyjnych, eventów i akcji reklamowych.
Najefektywniejszą formą kontaktu w biznesie jest spotkanie twarzą w twarz. Autor udowadnia, że ta prosta prawda odnosi się z powodzeniem do wystąpień targowych, gdzie jakość kontaktu może przełożyć się na wymierne korzyści. Wydarzenia targowe i towarzyszące im spotkania są motorem biznesu. O jakości opracowania Marcina Gębarowskiego decyduje imponująca liczba przykładów oraz obfity zbiór informacji na temat sposobów organizowania wystąpień targowych zarówno poprzez znikome przedsiębiorstwa, jak i obszerne koncerny.
niezwykle rzetelna analiza problematyki targów w kontekście jej zastosowania w działaniach marketingowych.
prof. Dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Książka, ze względu na zakres poruszonych w niej tematów, a także sposób ich przedstawienia, może być {pomocn|przydatn)a zarówno dla studentów, jak również dla praktyków gospodarczych.
prof. Dr hab. Inż. Jan Adamczyk, Politechnika Rzeszowska
Lektura książki okaże się niezwykle wartościowa dla wszystkich osób związanych z rynkiem targowym.
Robert Bielówka, Dyrektor Międzynarodowych Targów Rzeszowskich