Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały wyraźne znaczenie dla cyklu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, przedstawiająca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni, a także przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.
Książka może być użytkowana poprzez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: postępowe technologie w marketingu, progresywne koncepcje zarządzania marketingowego, progresywne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego i dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.
Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska,
prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. Prof. Nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. Prof. Nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.
Podtytuł: progresywne koncepcje i wyzwania
ISBN: 9788301202248
Kod paskowy: 9788301202248
Redakcja: Gregor Bogdan, Kaczorowska-Spychalska Dominika
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 272
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.434
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Książka może być użytkowana poprzez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: postępowe technologie w marketingu, progresywne koncepcje zarządzania marketingowego, progresywne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego i dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.
Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska,
prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. Prof. Nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. Prof. Nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.
Podtytuł: progresywne koncepcje i wyzwania
ISBN: 9788301202248
Kod paskowy: 9788301202248
Redakcja: Gregor Bogdan, Kaczorowska-Spychalska Dominika
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
ilość stron: 272
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 14
Waga: 0.434
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka