Projektowanie i realizacja szkoleń, AZ#DDC1DA80EB/DL-ebwm/pdf
Projektowanie i realizacja szkoleń, AZ#DDC1DA80EB/DL-ebwm/pdf
Projektowanie i realizacja szkoleń, AZ#DDC1DA80EB/DL-ebwm/pdf

Projektowanie i realizacja szkoleń, AZ#DDC1DA80EB/DL-ebwm/pdf

40,57 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 40,57 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów online w naszym systemie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Projektowanie i realizacja szkoleń, AZ#DDC1DA80EB/DL-ebwm/pdf Aldona Andrzejczak z kategorii audiobooki kupisz w cenie 40,57 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 40,57 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788320821345
  • Aldona Andrzejczak
  • PWE
  • 228
  • 2013

Opis Projektowanie i realizacja szkoleń, AZ#DDC1DA80EB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Projektowanie i realizacja szkoleń Autor Aldona Andrzejczak Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2134-5 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 228 Format pdf Spis treści Wstęp
1. Edukacja dorosłych - geneza i rozwój koncepcji
1.1. Podstawowe pojęcia
1.2. Rozwój idei kształcenia ustawicznego i edukacji dorosłych
1.3. Współczesne zadania i funkcje edukacji dorosłych


2. Rozwój człowieka dorosłego
2.1. Pojęcie dorosłości
2.2. Uwarunkowania rozwoju człowieka dorosłego
2.3. Fazy rozwoju człowieka dorosłego i etapy kariery zawodowej


3. Charakterystyka odrębności uczenia się osób dorosłych
3.1. Pojęcie procesu uczenia się
3.2. Specyfika uczenia się dorosłych
3.3. Warunki optymalizujące uczenie się


4. Formy i metody kształcenia ludzi dorosłych
4.1. Edukacja dorosłych w formach szkolnych i pozaszkolnych
4.1.1. Kształcenie w formach szkolnych
4.1.2. Kształcenie w formach pozaszkolnych
4.2. Strategie kształcenia dorosłych
4.3. Tradycyjne metody użytkowane w kształceniu dorosłych
4.3.1. Metody oparte na dominującej roli wykładowcy
4.3.2. Konwencjonalne metody oparte na pracy w grupie
4.3.3. Samokształcenie jako metoda uczenia się dorosłych
4.4. Alternatywne metody edukacji dorosłych
4.4.1. Treningi psychologiczne
4.4.2. Szkolenia outdoor
4.4.3. E-learning
4.4.4. Tworzenie środowiska wspierającego uczenie się


5. Modele szkolenia pracowników w organizacjach
5.1. Definicje i typy szkolenia
5.2. Cele podnoszenia kwalifikacji
5.3. Modele szkolenia pracowników w organizacjach


6. Projektowanie szkolenia
6.1. Cykl szkoleniowy
6.2. Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych
6.2.1. Rozmiary określania potrzeb szkoleniowych
6.2.2. Osoby biorące udział w określaniu potrzeb szkoleniowych
6.2.3. Metody i techniki określania potrzeb szkoleniowych
6.2.4. Raport końcowy
6.3. Projektowanie programu szkolenia
6.3.1. Cele szkolenia
6.3.2. Ramy czasowe szkolenia
6.3.3. Wybór treści
6.3.4. Formy pracy
6.3.5. Projektowanie procesu oceny sprawności szkolenia
6.3.6. Planowanie działań poszkoleniowych
6.4. Przygotowanie pomocy i tworzyw dydaktycznych
6.4.1. Typy pomocy i tworzyw szkoleniowych
6.4.2. Proces przygotowania tworzyw
6.4.3. Używanie materiałów szkoleniowych


7. Realizacja szkolenia
7.1. Formy i metody szkolenia
7.1.1. Formy szkolenia
7.1.2. Metody szkolenia
7.1.3. Kryteria doboru formy i metody szkolenia
7.1.4. Inne metody
7.2. Przeprowadzanie szkolenia
7.2.1. Przygotowania do rozpoczęcia szkolenia
7.2.2. Miejsce szkolenia i aranżacja przestrzeni
7.2.3. Rozpoczęcie szkolenia
7.2.4. Sekwencja działań w trakcie szkolenia
7.2.5. Praca w grupach i podgrupach
7.3. Warunki sprawnego szkolenia
7.3.1. Działania konieczne przed szkoleniem
7.3.2. Działania konieczne w trakcie szkolenia
7.3.3. Działania niezbędne po zakończeniu szkolenia


8. Analiza i ocena efektów szkoleń
8.1. Znaczenie oceny produktywności i skuteczności szkoleń
8.2. Model oceny efektywności szkoleń według D. L. Kirkpatricka
8.3. Narzędzia oceny wydajności szkoleń na poszczególnych stopniach
8.3.1. Ocena reakcji uczestników na szkolenie
8.3.2. Ocena efektów uczenia się
8.3.3. Ocena zmian w zachowaniu uczestników
8.3.4. Ocena efektów szkolenia dla organizacji


9. Właściwości i umiejętności trenera
9.1. Zadania i role trenera
9.2. Umiejętności trenera wspierające uczenie się
9.2.1. Umiejętność porozumiewania się
9.2.2. Umiejętność wzbudzania zainteresowania zajęciami
9.2.3. Umiejętność motywowania do uczenia się
9.3. Umiejętności trenera przydatne w nieprzystępnych sytuacjach
9.3.1. Podtrzymywanie uwagi uczestników
9.3.2. Rozwiązywanie konfliktów
9.3.3. Radzenie sobie z trudnymi uczestnikami
9.4. Rozwój osobisty trenera


Zakończenie

Bibliografia

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Projektowanie i realizacja szkoleń, AZ#DDC1DA80EB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788320821345
Autor Aldona Andrzejczak
Wydawnictwo PWE
Ilość stron 228
Rok wydania 2013
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 40,57 zł
Najwyższa cena 40,57 zł
W bazie od 02.03.2016
Data aktualizacji 29.04.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji zakupowych.

Obecnie nie mamy danych historycznych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla innych istotna! Dodaj recenzję tego produktu.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Projektowanie i realizacja szkoleń, AZ#DDC1DA80EB/DL-ebwm/pdf Aldona Andrzejczak, prezentowanych na poniższej liście, nie uwzględniono możliwych kosztów wysyłki. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Odświeżanie katalogu propozycji cenowych następuje co kilka - kilkanaście minut.

  • Projektowanie i realizacja szkoleń, AZ#DDC1DA80EB/DL-ebwm/pdf (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Projektowanie i realizacja szkoleń, AZ#DDC1DA80EB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    40,57 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Aldona Andrzejczak

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...