Analityka biznesowa to pojęcie wielowymiarowe, dla wielu przedstawicieli świata nauki i biznesu nieprzystępne do zdefiniowania. Dla przedstawicieli nauk ścisłych i ekonomicznych (np. Matematyki, statystyki, ekonomii i zarządzania) odnosi się do zintegrowanej segregacji i przetwarzania olbrzymiej ilości rozproszonych danych liczbowych. Opis słowny, poza ogólnymi, nad wyraz krótkimi wnioskami i rekomendacjami nie ma tu zbyt wielkiego znaczenia. Można choćby stwierdzić, iż w tym przypadku głównym celem działań analitycznych jest przedstawienie (opis) zaistniałej sytuacji, a także prognozowanie jej następstw oraz nowych wydarzeń tylko w oparciu o realne, suche fakty, których reprezentantami dla tej grupy analityków są tylko i wyłącznie liczby. W przypadku prowadzenia tego typu analiz nie zwraca się szczegółowej uwagi na jakiekolwiek inne czynniki, których nie da się przedstawić w formie liczbowych zestawień. W omawianym przypadku niejednokrotnie opis (liczbowy) niezaprzeczalnie dominuje nad wnioskowaniem i służy tylko wspomnianemu już przedstawieniu skategoryzowanych danych.
Z kolei dla humanistów, nawet tych znających zasady ekonometrii, pojęcie analityki biznesowej oznacza coś zupełnie innego w sytuacji nauk ścisłych - stworzenie wielowymiarowego modelu, w którym równie ważne byłoby przetwarzanie informacji liczbowych jak i słów. Humaniści – analitycy nie zwracają uwagi tylko na racjonalne, suche (liczbowe) fakty - próbują poznać przyczyny, które doprowadziły do sytuacji, w której osiągnięto takie a nie inne informacje liczbowe, wykorzystując do tego wiedzę nie tylko z zakresu ekonomii, zarządzania i statystyki, lecz także psychologii, socjologii, nauk politycznych, historii, kulturoznawstwa. W ramach interdyscyplinarnego podejścia, stosując także metodę dedukcji, w celu ukazania przedmiotu analizy próbują znaleźć prawdziwą przyczyną biznesowego sukcesu albo porażki. Według tej grupy analityków dane liczbowe nieraz przedstawiają nie przyczyną, lecz już skutek – prawdziwe, wiarygodne dane nie są tylko i wyłącznie zapisane w tysiącach ciągów liczbowych znajdujących się w setkach tabel,często tkwią tam gdzie możliwości postrzegania zdobyczy matematyki i statystyki nie sięgają.
Tylko i wyłącznie połączenie tych dwóch, zdawałoby się przeciwstawnych modeli analitycznych może dać szansę na pełne zrozumienie procesów biznesowych. Takie podejście wymaga obszernych umiejętności interpersonalnych analityków, którzy powinni zrozumieć różne podejścia do analizowanych problemów innych osób. W ten sposób realne stanie się nie tylko budowanie wartości dodanej przedsiębiorstwa, rozwój nauki w zakresie analityki biznesowej oraz samych analityków jako wartościowych pracowników, dla których najważniejszymi nie są ich własne interesy, lecz dobro wspólne i poszukiwanie prawdy.
Prezentowana publikacja to zbiór materiałów użytecznych dla Słuchaczy szkoleń z zakresu analityki biznesowej (moduł: analityka internetowa), używanych w celu ukazania Słuchaczom znaczenia przygotowywania analiz i modeli biznesowych w oparciu o podejście wielowymiarowe, interdyscyplinarne, polegające na wydajnym zbieraniu i opracowywaniu informacji liczbowych, poszukiwaniu odpowiedzi na stawiane pytania nie tylko w świecie matematyki i statystyki, ale także w wielu zjawiskach otaczającego nas świata, które jednak nie podlegają prostej klasyfikacji i weryfikacji w postaci „liczbowej". Analityka zjawisk następujących w świecie Internetu jest bardzo trudna i skomplikowana, wymaga od badaczy nad wyraz szerokich horyzontów intelektualnych, dlatego w publikacji ukazano jednocześnie drogę „ścisłą" jak i „humanistyczną" w zakresie sporządzania tego typu analiz. Czytelnik może samodzielnie przestudiować dane zawarte w licznych tabelkach oraz metodologię sporządzania opisów, wniosków i rekomendacji oraz zawężania pola badawczego i odnoszenia się do wspomnianych już zjawisk wymykających się pojmowaniu matematycznemu i statystycznemu.
Analityka internetowa w zadaniach
19,47 zł
Wyjątkowa okazja dla Ciebie!
Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 19,47 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów online w naszej bazie aby wyszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Analityka internetowa w zadaniach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 19,47 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 19,47 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Analityka internetowa w zadaniach
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Analityka internetowa w zadaniach | |
---|---|
Kategoria | Audiobooki |
ISBN | 9788380930681 |
Autor | Gniewomir Pieńkowski |
Wydawnictwo | Wydawnictwo e-bookowo |
Ilość stron | 404 |
Rok wydania | 2017 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 19,47 zł |
Najwyższa cena | 19,47 zł |
W bazie od | 29.03.2017 |
Data aktualizacji | 05.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcja śledzenia historii cen pozwoli Ci podejmować.
Obecnie nie posiadamy archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Obecnie nie posiadamy archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Recenzje / opinie
Podziel się swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym kupującym.
Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?
Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?
Znalezione oferty w bazie
Ceny prezentowanych niżej propozycji dla Analityka internetowa w zadaniach nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów pakowania i przesyłki Przed wyborem miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z reputacją sklepu i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Katalog propozycji cenowych jest okresowo aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.
-
Analityka internetowa w zadaniach (oferta z TaniaKsiazka.pl)
★★★★★19,47 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki
Produkty powiązane
Inne z kategorii Audiobooki
Przeglądaj produkty z sekcji audiobooki najpopularniejszych marek:
Popularne marki:
Audiobooki
Armoryka,
Audiobooki
Harlequin,
Audiobooki
Infor PL,
Audiobooki
Novae Res,
Audiobooki
Psychoskok,
Audiobooki
Universitas,
Audiobooki
Uniwersytet Śląski,
Audiobooki
Wolters Kluwer Polska SA,
Audiobooki
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego,
Audiobooki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ostatnio zaktualizowane:
- A to Polska właśnie (E-book)
- Odkrywam siebie na nowo (E-book)
- Działalność nierejestrowana w branży beauty
- Zoologia dla uczelni przyrodniczych (E-book)
- Optimum 2.0. Idea cyberpsychologii pozytywnej (E-book)
- Bóg jest miłością Koniec Czasów kontemplacja Boga (E-book)
- Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (E-book)
- Poradnik prozy dziennej, nocnej i zawodowej czyli kaprys grafomana (E-book)
- Wąż z essex Sarah perry, adam zdrodowski
- Na zboczu góry
Więcej nowości:
- Powrót Uskrzydlonej
- Czarna bezgwiezdna noc
- Jak zostałem emigrantem
- Córy Państwowych Gospodarstw Rolnych
- Studia nad prawem. Rozważania młodych naukowców.Tom II
- Bezpieczeństwo przemieszczania się osób i towarów w Unii Europejskiej
- Muzyczne inspiracje Przygody z muzyką i wyobraźnią. Muzyka - obraz - słowo - ruch
- The casebook of inspector armstrong - volume 2 Daley, martin
- Paul shattock, paul whiteley, lynda todd Reading and writing the lakota language book on cd
- Julka i Szpulka. Wróbel, który ćwierkał za dużo